English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 11 februarie 2011

Tried&tested: Mascara Phenomen' Eyes Waterproof de la Givenchy

Phenomen'Eyes este mascara de la Givenchy cu periuta inovatoare in forma de sfera. Prima data am incercat acest mascara atunci cand a aparut si am utilizat varianta normala a acestuia. Atunci am fost incantata de rezultate (genele erau alungite), dar datorita texturii produsului dupa cateva ore acesta se intindea imediat sub sprancene (in zona in care genele atingeau pielea). Acest lucru a fost putin dezamagitor, fapt pentru care m-am decis sa incerc varianta waterproof, in speranta ca aceasta nu se va mai intinde.
Aplicatorul in forma de sfera este la fel de util ca si in varianta normala, acesta ajungand la toate genele, chiar si la cele mai scurte. Se pot defini foarte bine si genele din coltul intern al ochiului, astfel privirea fiind pusa in valoare.
Dar datorita faptului ca acesta este mai mic decat un aplicator obisnuit, aplicarea produsului pe gene va dura putin mai mult (dar luati in calcul si precizia oferita).
Formula waterproof a avut o rezistenta mai buna pe gene, mascara nu s-a mai intins in zona de sub sprancene, dar nici rezultatele nu au mai fost la fel de bune - alungirea a fost foarte redusa.

Daca doriti sa il incercati, va recomand varianta normala (nu cea waterproof) pentru rezultate mai bune. Si sper ca de cand a aparut si pana acum formula a fost imbunatatita si nu se mai intinde asa usor.

Mascara poate fi gasit in magazinele Sephora la aproximativ 100 lei.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Un comentariu:

  1. Parca am vazut si la L'oreal o periuta de genul asta, nu mai tin minte sigur! :d

    Arata bine pe gene, dar mi se pare scump. Mai degraba imi iau unul de la Maybelline si cu restul pana la 100 lei imi iau alt produs :D. :) :*:*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...