English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 12 februarie 2011

Label.m by Toni&Guy

Ieri am fost la salonul Toni &Guy (str Nicolae Caramfil, nr 87, Bucuresti) pentru a-mi achzitiona un sampon si un balsam. Acolo am descoperit produsele Label.m, care fac parte din gama profesionala de la Toni&Guy. Si cum am fost foarte incantata de produsele Toni&Guy disponibile in farmaciile Sensi Blu, sunt convinsa ca o sa am rezultate deosebite cu gama Label.m.

Eu am achizitionat un sampon si un balsam pentru protejarea culorii si am descoperit promotia disponibila Samponul costa 50 de lei, iar balsamul 63 de lei, iar eu le-am cumparat pe amandoua cu 100 de lei.

Produsele mi-au fost oferite intr-un ambalaj deosebit si abia astept sa le incerc!
Samponul Colour Stay ajuta la pastrarea culorii pentru o perioada mai indelungata si de asemenea, ofera si protectie UV. Acesta contine un amestec revolutionar format din proteine de grau si soia, matase hidrolizata, extracte de floarea soarelui si heligenol ce combate decolorarea parului si are 300 ml.

Balsamul Colour Stay ofera ingrijire intensiva parului vopsit si contine o formula profesionala cu jojoba, matase hidrolizata, aloe si extracte de floarea soarelui. Heliogenolul continut combate decolorarea, iar complexul Enviroshield protejeaza impotriva coafarii la cald. De asemenea, balsamul ofera protectie UV si are 300 ml.
Abia astept sa incerc produsele Label.m si sa revin cu detalii despre ele! De asemenea, am mai vazut si gama de produse Label.m pentru reparare intensa pe care as dori sa le incerc.

Voi ati folosit vreodata produse Label.m?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss


6 comentarii:

  1. Ce-i drept nu am folosit pana acum produse Label.m,dar am auzit numai lucruri bune despre acestea.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am incercat aceste produse:D
    dar astept un review dupa le vei folosi:D

    RăspundețiȘtergere
  3. da,l-am folosit eu,am avut o masca de par ambalaj alb si sampon pentru par vopsit,masca a fost foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu n-am folosit niciun produs Label.m, asadar astept cu nerabdare un review :)

    RăspundețiȘtergere
  5. produse label m nu am folosit,in schimb folosesc sampon si balsam de par de la tony&guy pt par intins cu placa.am numai cuvinte de lauda! aa si mai folosesc si funky gum,care e mai buna decat orice ceara pe care am folosit o vreodata

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, eu am folosit balsam cu ovaz si miere Label M. si imi place foarte mult! Am scris aici despre el: http://www.pentrudive.com/2011/01/ce-iubeste-parul-meu-zilele-astea.html

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...