English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 21 februarie 2011

Ce te faci atunci cand ti-ai gasit fondul de ten preferat, iar aceeasi nuanta ... nu mai e aceeasi nuanta?

Aceasta situatie am intalnit-o in cazul fondului de ten Age Defying de la Revlon. Cele doua sticlute de mai sus sunt nuanta 09 Cool Beige. Stiu ca nu pare, dar asa scrie pe ambalaj!
Primul fond de ten achizitionat a fost cel mai deschis (din dreapta). Iar la a doua cumparare, aceeasi nuanta 09 Cool beige era cu 4-5 nuante mai inchisa.

Pe cat de amuzanta este aceasta situatie, mi se pare inadmisibil sa se intample asa ceva!
Voua cum vi se pare?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

9 comentarii:

  1. Ce aiurea... nu mi s-a intamplat niciodata.
    Cum ti l-ai cumparat, online sau din magazin?

    RăspundețiȘtergere
  2. @LittleD: Amandoua au fost cumparate din Carrefour Baneasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Incearca sa-l returnezi daca mai ai bonul :-s
    Imi pare rau :(

    Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa am patit eu cu unul de la Oriflame...nasol :(

    RăspundețiȘtergere
  5. hey credeam ca sunt singura careia i s-a intamplat chestia asta :) si eu foloseam Age Defying pentru ca nuanta pur si simplu se topea pe piele, se potrivea perfect. am folosit 3 sticlute consecutiv si la a 4-a am constatat ca nu mi se mai potriveste :(. ghinion. de atunci nu mai folosesc fond de ten deloc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Honey, te invit la un giveaway dragut aici:)

    http://www.pentrudive.com/2011/02/giveaway-ivatherm-pentru-8-martie.html

    RăspundețiȘtergere
  7. PS: returneaza-l! Eu m-as duce cu ambele sticlute la magazin si as face si un scandalutz daca nu mi s-ar returna banii. Sau as face o reclamatie. Ar fi interesant sa trimiti un mail chiar firmei care se ocupa de Revlon. Apropo, ai grija ca in ziua de azi se falsifica orice, de la oje si pana la vopsele de par si creme. Imi zicea cineva ca si-a luat teapa cu niste oje OPI pe care le-a luat dintr-un magazin si cand le-a comparat cu ce avea ea, si-a dat seama ca sunt falsuri.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...