English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 19 februarie 2011

NOTD: Orange dream - simplu de facut si de efect

Pentru zilele in care nu aveti prea mult timp la dispozitie, dar va doriti o manichiura perfecta alegerea cea mai simpla este modelul autocolant. Eu am achizitionat 4 astfel de modele printre care si cel aplicat pe unghii in poza de mai sus.
Ca si culoare de baza am folosit nuanta 87 de la Golden Rose - un portocaliu-rose.
Dupa uscarea ojei, am aplicat modelul pe unghii, care s-a lipit foarte usor si care de asemenea, rezista foarte bine.

La final, am aplicat un strat de lac pentru o finisare lucioasa si de durata.
Sper sa va placa!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

3 comentarii:

  1. Foarte interesant arata. O sa imi iau si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu folosesc astfel de modele. Sunt atat de usor de aplicat si rezultatul final e super :X.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult culoarea!!
    si stikerele sun ff dragutze!
    :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...