English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 1 noiembrie 2011

Beauty case-ul pentru oje

Dupa cum v-am promis data trecuta, astazi va arat beauty case-ul pentru oje. Acesta este identic cu cel pe care l-am folosit pentru cosmetice pe care vi l-am aratat aici.

De asemenea, si pe acesta il folosesc doar pentru depozitare, deoarece datorita formei de tip valiza, el nu poate fi transportat fara ca ojele sa isi piarda locul sau sa se amestece intre ele (si oricum nici nu vad unde as putea pleca impreuna cu toata colectia mea de oje).
In partea de sus a beauty case-ului mi-am organizat pilele, pensulele pentru nail art, stickerele, creionul corector pentru manichiura, batonul hidratant pentru cuticule, dotting tool-ul si betisoarele pentru cuticule.
In partea de jos a sa am organizat sticlutele de oja, tratamentele si accesoriile pentru nail art. Am incercat sa le pun pe categorii si astfel am ojele crackle in partea de stanga sus, tratamentele si top si base coat-urile imediat dedesubt, majoritatea ojelor in sectiunea centrala, ojele in sticlute mini in dreapta sus, iar ultimul compartiment l-am pastrat pentru cutiutele cu sclipici (glitter, chunky, scoici pisate si colorate etc) si mini-eprubetele cu figurine pentru nail art.
Si ca sa raspund la intrebarea care mi s-a pus "Cate oje ai reusit sa strangi?", ar trebui sa spun 118. Dar acest numar include toate sticlutele pe care le am - oje lucioase, mate, tratamente, top coat, base coat, crackle, lacul matifiant, lacul fluo etc.
Iar de cand am facut aceste poze am reusit sa imi mai cumpar doar o singura oja (deci se poate spune ca am fost cuminte).
Si bineinteles, ca si in cazul primului beauty case, nu am reusit sa includ chiar toate produsele. Asa ca tot am ramas cu cateva sticlute pe afara. Deocamdata le pastrez intr-o cutiuta pana o sa ma hotarasc cum sa le organizez si pe ele mai bine.
Sper sa va placa beauty case-ul meu pentru oje si sunt curioasa cum vi le organizati voi.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

24 de comentarii:

  1. Este superb !!
    Si wow cate oje :D Sa le folosesti sanatoasa:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place ca sunt frumos asezate!! Dar "trusa de scule" e cam mica pentru colectia mea de oje. Eu sunt in cautare de un astfel de loc pentru depozitare.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce de oje te-ai gandit sa deschizi un magazin cu ele :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-am zis eu ca urmeaza sa ni-l arati si pe al treilea :p Il astept pe al patrulea acum :))

    RăspundețiȘtergere
  5. arata demential! dar cum faci sa nu arunci ojele? nu expira? eu am doar vreo 15 bucati si si din acelea arunc cate 2-3 pe an ...:))

    RăspundețiȘtergere
  6. wow..cate ojeee..rai:))..daca eram mititica in servieta aia dormeam:))...foarte faina:X...

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de ordonat arata! Foarte frumos. Poti sa le vezi pe toate si stii exact ce sa alegi.
    Pup, sweetie :-*

    RăspundețiȘtergere
  8. i like it!

    eu le tin pe un fel de noptiera, la un loc cu celelalte produse pe care le detin, pentru ca nu am multe, doar vreo 8-9.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Catallina: Cred ca aceasta era cea mai mare trusa de scule :p din Bricostore. Si eu am cautat initial un dulapior, dar nu am gasit acolo. S-ar putea totusi sa gasesti in Praktiker sau in alte magazine de acest gen, unde au preturi rezonabile.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Alina: Mersi! Si eu sunt atat de incantata! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Gabrielle Rose: :)) Nu m-am gandit :p, dar pentru un magazin cred ca sunt putine :p

    RăspundețiȘtergere
  12. @Pinkie: Da, dar nu se pune, pentru ca asta nu este pentru cosmetice :p Sper sa nu fie cazul si pentru al patrulea :D

    RăspundețiȘtergere
  13. @stilistele: Mersi! Sa stii ca am remarcat ca ojele rezista destul de mult. Iar atunci cand se mai usuca apelez la acel lucru nerecomandat si anume pun putina acetona in ele. In general merge foarte bine aceasta tehnica si daca oja se subtiaza prea mult oricum urma sa o arunc, deci nu ma deranjeaza. In plus fac curat periodic in ele si le mai si arunc, dar reusesc sa compensez prin alte oje cumparate :p Desi in ultima vreme am incercat sa ma mai abtin :D

    RăspundețiȘtergere
  14. @Adinapup: Asta imi place si mie foarte mult! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...