English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 22 noiembrie 2011

Tried&tested: Heat protection spray de la Label.M

Cu toatele stim deja cat de importanta este protejarea termica a parului. Toate aparatele de coafat la cald (placa, ondulator, uscator de par etc) il pot deteriora daca nu avem grija sa aplicam un produs special inainte de a le utiliza. De asemenea, si soarele are un efect negativ asupra parului prin intermediul razelor UV (si chiar daca acesta se resimte mult mai putin, el exista si in sezonul rece). Astfel, este recomandat sa folosim un produs care sa ne protejeze de aceste probleme.

Pentru a combate efectele negative ale aparatelor de coafat la cald si a razelor UV eu am incercat Heat Protection Spray de la Label.M. Pana acum foloseam spray-ul de protectie termica Toni&Guy, dar de cand l-am descoperit pe acesta l-am utilizat de fiecare data.

Ce scrie pe produs?
Creat pentru a pregati parul pentru coafarea la caldura cu temperaturi de peste 200 de grade, contine Enviroshield cea mai recenta inovatie in tehnologia protectiei parului. Acest spray protejeaza optim de caldura uscatorului, placii, ondulatorului si de razele UV si permite crearea unor stiluri individuale cu protectie profesionala.


Instructiuni
Se aplica uniform pe parul umed sau uscat inainte de a efectua styling cu caldura.
Cum mi s-a parut mie?
Eu folosesc spray-ul Label.M inainte de fiecare coafare sau uscare a parului si pot sa va spun ca sunt foarte multumita de acest produs. Parul meu este lucios si rezistent si arata bine si dupa utilizarea acestor aparate. Rezultatele oferite de spray-ul de protectie termica sunt foarte bune, mai ales in conditiile in care parul meu este vopsit blond si are tendinte sa devina uscat sau deteriorat.
Spray-ul are 200 ml si este suficient pentru o utilizare indelungata.

El are un miros placut, discret care nu interactioneaza cu mirosul altor produse de styling si nici nu il influenteaza .

Produsul este disponibil la pretul de 67 lei pe site-ul luxbeauty.ro.

Voi ce spray pentru protectia termica folositi?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



4 comentarii:

  1. Are alcool in lista de ingrediente? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am folosit si eu si mi-a placut. Imi amintesc ca imi placea mult mirosul :p.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Federova: Mie imi place foarte mult cum miros sampoanele Label.M. Acum folosesc gama Honey&Oat care are un miros de scortisoara, perfect pentru acest sezon.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...