English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 11 septembrie 2012

Noutati Dimensione Danza sau Bocancii Ash sunt superbi

Saptamana trecuta am fost in magazinul Dimensione Danza pentru a descoperi noile colectii de toamna-iarna. Si pe langa colectia Dimensione Danza, am gasit si brand-urile Religion, Ash si American Vintage. Si pot sa va spun ca bocancii de la Ash sunt absolut superbi! Iar aceasta afirmatie vine de la o persoana care nu (prea) poarta bocanci, asa ca va dati seama ca mi-au placut foarte mult!

Colectia Dimensione Danza este in acelasi stil in care ne-a obisnuit, cu piese comode, casual, croite foarte bine si pe care le puteti asorta foarte usor. Principalele linii ale colectiei sunt One mile from home, Weekend, Active si City, numele lor descriind perfect componenta colectiilor. Prima este perfecta pentru o plimbare lejera sau o sesiune de shopping, colectia Weekend este practica si informala, Active este ideala pentru orele de sport, iar City este colectia pentru iesirile in oras.
La Religion regasim culori inchise perfecte pentru toamna, accente rock sau punk, piele si print-uri abstracte sau anarhice inspirate din cultura strazii londoneze si internationale. Si vedetele au ales sa poarte acest brand, asa ca in mod sigur te vei simti ca un rockstar cand vei imbrca aceste piese!
Preferatii mei au fost in aceasta zi bocancii de la Ash. Negri, grei si cu tinte definitiveaza perfect un look rock chic, iar eu i-as purta la o gramada de tinute! Sunt disponibile mai multe modele, asa ca aveti cu siguranta de unde sa-i alegeti pe cei potriviti pentru voi!
La American Vintage am descoperit o explozie de culori, texturi usoare si haine comode. Aici gasiti piese de baza, tricouri in nuante vesele (verde feriga, rosu grenadine, galben curry, orange sau albastru neon), dar si tricotaje personalizate cu cusaturi interesante sau cu insertii de matase.
De asemenea, mi-au atras atentia si accesoriile mari si colorate. Nu ratati girafele de pus la gat!
Ce alte produse mi-au mai placut? Vedeti mai jos:
Asa ca nu uitati sa faceti o vizita in magazinul Dimensione Danza pentru a descoperi si alte piese interesante pentru acest sezon.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...