English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 25 septembrie 2012

Castigatoarea Giveaway-ului Oriflame

A sosit si momentul sa anunt cine este castigatoarea giveaway-ului Oriflame. Va multumesc tuturor pentru participare si trebuie sa va spun ca a fost foarte greu sa ma hotarasc care este comentariul castigator. Si fara sa mai prelungesc suspansul castigatoarea este ...
... Karina. Ea a lasat urmatorul comentariu:

De obicei cand imi aleg fondul de ten prefer sa am mai intai o mostra din el, astfel incat sa pot vedea daca este sau nu potrivit pentru mine. nuanta este foarte importanta, si pentru ca vine iarna si ma "decolorez" as prefera daca fondul de ten ar fi si usor adaptabil nuantei tenului meu. altceva, sa fie rezistent la transfer! port foarte mult timp camasi si sacou alb si chiar nu vreau sa ma trezesc cu dare, de telefon nu mai spun nimic. un alt lucru pe care mi l-as dori ar fi ca fondul de ten sa nu usuce, sa fie hidratant (am fata destul de uscata si uneori crema nu face fata daca fondul de ten nu e compatibil), sa dea un aspect de fata sanatoasa chiar si fetei mele bolnavicioase de la ora 6 dimineata. ah, si neaparat cu pompita! altfel nu mi se pare igienic :) la acoperire nu fac pretentii atata timp cat se intinde frumos, uniformizeaza, nu lasa efect de masca si nu oxideaza.

Felicitari castigatoarei! Astept un mail din partea ei pe adresa monawithgloss@gmail.com cu datele complete de contact pentru a intra in posesia premiului.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...