English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 27 septembrie 2012

Ce mi-a placut si ce m-a dezamagit la Cosmetics Beauty Hair

Stiu ca ati tot citit impresii despre Cosmetics Beauty Hair in ultima saptamana, asa ca nu va voi plictisi cu desfasurarea expozitiei si standurile existente. Vreau doar sa va spun rapid ce mi-a placut, ce mi-am cumparat si ce m-a dezamagit in cele 2 zile in care am fost la Cosmetics Beauty Hair.

In primul rand mi-au placut demonstratiile de la scenele standurilor mai mari (chiar m-a impresionat un spectacol de tuns viteza sustinut de Rocky McCormick pentru Beauty One) si mi-a parut rau ca nu am ajuns sa vad unul dintre seminariile sustinute pe scena din C4 (vedeti aici tot programul).
Apoi mi-au placut lansarile facute special la aceasta expozitie dintre care cele mai interesante mi s-au parut Moroccanoil (gentile mari si albastre oferite au fost o metoda foarte buna de publicitate - cateva persoane m-au oprit sa ma intrebe de unde o am eu pe a mea) si Biosilk (detalii).

O alta surpriza placuta a fost standul Skin79 unde am descoperit o varietate foarte mare de creme BB si de alte produse BB. Abia astept sa revin cu detalii despre ce am incercat de la ei.
Daca sunteti curioase cu ce am venit de la targ o sa va spun ca este vorba despre 2 perechi de gene false fantezie (16 lei/buc), 2 oje Orly superbe, un fard Make Up Studio, un demachiant BB cu oxigen de la Skin79 si multe mini produse pentru par (parul meu este foarte incantat acum).
De asemenea, am primit multe pliante si reviste si m-am intors cu o multime de informatii.
Ce m-a dezamagit? In primul rand atitudinea unor oameni de la standuri care oscila de la plictiseala (stiu ca este greu sa participi la o expozitie, am facut si eu asta), indiferenta pana chiar la deranj. Sincer, nu este o atitudine buna daca doresti sa obtii clienti noi sau sa iti faci publicitate.
Nu o sa dau nume exacte, acest lucru s-a intamplat la mai multe standuri. Dar o sa va dau un exemplu. Am fost la Malu Wilz, firma ale carei produse le folosesc si despre care scriu pe blog. Cand m-am prezentat si am cerut niste date de contact expresia doamnei cu care vorbeam s-a schimbat brusc si mi-a spus "Nu ma/ne intereseaza!". I-am dat totusi cartea de vizita si cand a vazut blogul chiar mi-a spus ca a citit articolul respectiv. Am plecat cu un gust amar de acolo (si apropo, la adresa aceea de mail de yahoo - parca - nu raspunde nimeni. Niciodata. Am incercat de cateva ori).
Nu stiu daca doar mie mi se pare aceasta o atitudine nepoliticoasa. Pot intelege perfect ca nu doresti sa colaborezi cu bloggerii, dar poti face asta in alt fel.
Iar dezamagirea cea mai mare a avut loc la standul Make Up Studio.
Aici am cumparat un fard mono (am crezut eu) cu 42 de lei. Iar cand am ajuns acasa am constatat cu mirare ca acesta era un refill (pe care sa il pun in ce??). Am considerat ca am fost eu neatenta, sigur erau toate refill-uri deoarece era un magazin cu produse profesionale, desi am cerut in mod expres un fard mono. Ok. Nervii mi i-am facut abia aseara, cand ma uitam peste pliantele de la expozitie si unde am vazut cat costa un refill. Fix 27,75 lei. Si atunci eu pentru ce am platit 42 de lei pe acest produs? M-am simtit pur si simplu inselata. Ceea ce am si fost.
Fardul este superb, nimic de zis, dar situatia este inacceptabila. Si am uitat sa mentionez ca refill-ul a fost bagat repede in punga, l-am platit si am plecat (crezand desigur ca am cumparat un fard mono).
O sa intreb mai departe de ce a aparut aceasta situatie. Sper sa si primesc un raspuns.

Later edit: Am primit un raspuns prompt din partea Make Up Studio (ceea ce am apreciat) si se pare ca fardul cumparat de mine face parte dintr-o alta colectie care se vinde la un pret mai mare. La 27.75 sunt fardurile "clasice", care se afla la aceasta promotie pana in luna decembrie.

Si acum ca v-am spus toate acestea, stiu sigur ca nu voi mai colabora niciodata cu Malu Wilz sau cu Make Up Studio, dar macar stiti si voi despre aceste intamplari. Sper ca voi ati avut experiente mai placute si sunt curioasa ce v-ati cumparat de la Romexpo? Eu voi reveni cu review-uri pentru produsele de mai sus.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

16 comentarii:

  1. Iti dai seama cu cat erau platiti ca sa stea acolo. Daca motivarea nu vine din nici o parte, aia e atitudinea care rezulta.

    Sa le folosesti pe toate cu placere :D, in special cele Maroccan Oil <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si mie mi s-au parut total dezinteresate cele de la MAlu Wilz. Eu am trecut pe la stand sa ma uit dupa concealer-ul camouflage si nu aveau preturi afisatela niciun produs si nici nu era nimeni pe acolo pe care sa-l intrebi.
    Am tot dat tarcoale standului si daca am vazut ca nu vine nimeni, am plecat.
    Sunt total dezinteresati de clienti.
    Imi pare rau de experienta ta cu MAeke-up Studio :(

    RăspundețiȘtergere
  3. sa le folosesti cu placere sia stept un review la bb cleanser..

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Mona,

    si multumim pentru feedback, dar produsul achiztionat de tine este un refill Lumiere (cod PH0610). Pretul de lista este de 56 ron, iar pe parcursul expozitiei am oferit 25% discount, adica 42 ron.

    Refill-ul prezent in flyer este PH0601, un fard "clasic", care este in promotie pana in luna decembrie si se vinde asa cum ai comunicat si tu la 27,75 ron.

    Te rog sa verifici. De asemenea, pentru mai multe detalii privind diferentele dintre cele doua produse, poti consulta si site-ul nostru http://www.make-up-shop.ro.

    Nu ezita sa ne contactezi pentru alte nelamuriri.

    Ionela
    Make-up Studio Romania
    0264 442 110
    info@bc-e.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Ionela,

      Iti multumesc pentru lamurire. In pliant era mentionat ca sunt 80 de farduri mate, sidefate etc, iar in suportul de la expozitie nici nu am vazut atatea nuante. De aceea am crezut ca sunt din aceeasi gama. Voi verifica diferentele pe site.

      O zi frumoasa!

      Ștergere
  5. Astept impresii despre cleanser. Il am si eu pe lista. Pana atunci te intreb: se foloseste doar de cateva ori pe saptamana? Ca asa mi-au auzit zilele astea urechile (ca produsele de curatare sub forma de spuma nu se folosesc zilnic)? Scrie ceva pe el in sensul asta?

    Imi pare rau pt dezamagirea cu fardul, cred si eu ca te simti inselata... Pe mine m-a scarbit nenea de la Zoya care m-a luat peste picior, de parca era pus acolo sa pazeasca comoara, nu sa castige clienti :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi reveni cat de curand cu detalii. Pe el nu scrie ca s-ar folosi la diferenta de cateva zile, iar la stand am inteles ca este un demachiant obisnuit pentru fiecare zi. O sa mai investighez. Mie imi place si l-am folosit ca pe un demachiant spuma. Senzatia pe care o ai in timp ce il folosesti e excelenta :D Demachiantul actioneaza la contactul cu pielea si cu aerul, incepe sa faca clabuc si se transforma in spuma.

      Ștergere
    2. Anais, in primul rand iti multumim pentru achizitia ta de la targ! Suntem sigure de faptul ca White Reviving Skin Radiance Cream, potrivita chiar si pentru cele mai sensibile tenuri, creata pe sistemul "Free" - fara uleiuri minerale, pigmenti, parabeni, etc., te va convinge sa devii fidela brandului SKIN79.

      Cleanser-ul este pentru utilizare zilnica si aici trebuie spus nu este orice cleanser. Nu usuca pielea si avand ingrediente pe baza de plante chiar o si hidrateaza. Mai mult decat atat, este un produs organic, fara parabeni, delicat si potrivit pentru cele mai sensibile tenuri. Cu un demachiant clasic se agreseaza mai mult tenul din cauza utilizarii tampoanelor demachiante. Eu personal il folosesc in fiecare dimineata si seara si este unul din produsele din gama SKIN79 pe care nu l-as pune de-o parte pentru nici o alta modalitate de demachiere. Lasa tenul impecabil de curat si fin.

      Pana la deschiderea magazinului fizic si cel online la sfarsitul lunii octombrie, puteti gasi toate detaliile cu privire la produse pe site-ul colegilor americani http://www.skin79northamerica.com/catalogue .

      Ne puteti contacta pe Facebook la www.facebook.com/Skin79Romania sau pe e-mail la info@skin79.ro.

      Cu drag,
      Andra Georgescu

      Manager SKIN79
      manager@skin79.ro

      Ștergere
  6. Pierderea lor... Noroc ca sunt destul branduri in Romania si cu Malu Wilz, Make Up Studio, Zoya (am povestit pe facebook ce-am patit eu: https://www.facebook.com/NeverSpoiledEnough/posts/511982912164351) sau fara, ne descurcam noi! Nu stiam faza cu mono-ul :|

    RăspundețiȘtergere
  7. scuze, dar tu in ce sens ai cerut sa colaborezi cu firmele respective? sa iti dea produse gratis si sa faci review?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cerut sa imi trimita comunicate de presa despre lansari si noutati. Produsele le-am cumparat deja singura.

      Ștergere
  8. chiar e trista situatia.Oare sa fi fost din neatentie sau intentionat ?? Urat,foarte urat.Cred ca daca eram in locul tau,la fel de suparata eram din cauza fardului.

    RăspundețiȘtergere
  9. buna draga mea eu am fost un pic mai norocoasa. Experienra mea la Romexpo a fost strict bazata ptr anumite produse adica cele de Moroccanoil - in legatura cu aceste produse vreau sa mentionez ca le am descoperit ptr prima data pe youtube , domnisoarele avand aceasi problema ca si mine hidratarea, par uscat, greu de coafat, lipsa de stralucire. Stiu am un par afro-american cer cam multe si sunt constienta ca este o problema des intalnita in cazul meu dar am ramas impresionata si m am hotarat sa achizitionez produsele MAROCCANOIL. Trebuie sa nu uit sa mentionez au un pret ,un pic piperat dar vorba mamei ,, calitatea isi spune pretuL. Din acest motiv ptr inceput am cumparat doar uleiul de par ,care tin sa va spun neaparat ca face minuni si a rezolvat toate durerile mele iar in plus a ajutat la cresterea rapida a podoabei mele capilare .bravoooo am spus o decizie mai buna ca asta nu se putea. Si sa nu uit o mica descriere personala a calitatilor tratamentului uleios maroccanoil , exista 2 tipuri -PTR par cu firul subtire care este mai light si PTR toate tipurile de par care este mai concentrat, asta nu inseamna ca unul are o putere mai mare si celalalt nu , singura diferenta este ca tratamentul in sine chiar daca este un ulei nu ramane uleios in par, iar datorita faptului ca firul de par subtire este mai pretentios atunci sa realizat cel cu o consistenta mai light iar mirosul lasat este super.Eu il folosesc dupa fiecare spalare adica 3 ori pe saptamana,il aplic pe parul umed si continui uscarea lui ca in prealabil sa termin prin coafare. Tin sa specific nu sunt un hair stylist , poate ca gresesc uneori in anumite lucruri incerc sa ma informez dar aceasta este o parere pur si simplu pesonala .pupiki

    RăspundețiȘtergere
  10. Au avut o atitudine total neprofesionista. Indiferent daca tu ai contactat firma respectiva pentru produse gratuite sau pentru orice alt motiv consider ca trebuia sa ti se raspunsa frumos, la obiect. E atat de greu sa fi diplomat si sa spui "ne pare rau, insa nu avem in momentul de fata buget pentru o companie cu bloggeri?"

    Ma bucur ca ai luat atitudine si nu vei mai scrie despre ei, macar asa sper sa invete si ei si sa stie cum sa se comporte pe viitor

    RăspundețiȘtergere
  11. In cazul asta foarte aiurea. Eu ma gandeam ca le-ai cerut tu produse pt review si de asta au refuzat. Dar ce le-ai cerut tu era strict in avantajul lor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Skin79 Romania cu BB cream-urile lor mi-au lasat un gust amar si la propriu si la figurat.Au un management de toata jena si un personal foarte prost instruit.Daca acesta nu exista si in spatele intregii afaceri sta numai domnisoara Andra Georgescu mai bine s-ar apuca de cantat (ii sta mult mai bine in aceasta postura) decat sa vanda produse pe piata romaneasca.BB cream-ul meu mult asteptat a sosit la mai bine de 3 saptamani de la comanda desi livrarea nu trebuia sa dureze mai mult de 5 zile.Am raspuns la nenumarate emailuri in care mi se cerea reconfirmarea adresei cu promisiunea ca dupa confirmare produsul e livrat in acea zi.In fine... asteptarea a fost atat de lunga incat m-a determinat sa anulez comanda.Comandarea produsului de pe alt site oficial Skin79, de exemplu din Spania era mai rapida decat produsul livrat de la Bucuresti.In fine ..la o saptamana dupa anularea comenzii m-am trezit cu avizul in posta trimis de persoana fizica Andra Georgescu.Din Bucuresti in orasul unde locuiesc coletul nu a facut mai mult de 2 zile.Am fost si l-am ridicat bineinteles.Acasa in pachet am gasit 3 pene roz, un flyer si bineinteles mult asteptata crema.Ma asteptam sa gasesc in colet o factura si o cutie de crema sigilata insa nu a fost nici o factura.Crema am aflat ulterior ca asa vine fara folie protectoare("asa vin de la import"),doar cutia de carton si tubul de crema nesigilat in ea. Bun...testarea produsului am amanat-o pe a doua zi dimineata.Am incercat-o atunci doar pe mana pentru ca deja eram data cu alt produs pe fata.A doua zi dimineata am aplicat produsul pe toata fata si accidental am scapat produs in zona buzelor, obisnuita de la fd.de ten.Stiu ca nu se folosete bb pe buze insa chiar si asa....impactul a fost soc.Un gust mai rau decat pelinul,usor acid, gust ce nu l-am intalnit la nici un alt produs cosmetic pana acum.Nu am bagat prea mult in seama acest aspect pentru ca ma grabeam asa incat dupa bb cream am aplicat fardul de ochi,o dunga de eyliner ,rimleul,rujul si pe-aici ti-e drumul.Dupa amiaza cand am ajuns acasa m-a intampinat sotul meu si sarutand-ma pe obraz mi-a facut o remarca deosebita "ce amara esti..."Ok...am spus ca sunt eu nebuna insa a doua persoana deja confirma amaraciunea produsului.Am scris aseara pe FB pe pagina oficiala din Ro problema ce o intampin.Le-am spus celor de la Skin ca poate am primit un tub cu problema insa dupa vreo 4 mesaje in care intrebam din ce cauza poate fi crema amara cei de la SkinRo mi-au spus ca sunt prima clienta care se plange de asa ceva si prin intrebarile mele le distrug imaginea firmei si sa incerc sa fac anchete prin alte parti.Rugasem intr-o postare sa imi spuna utilizatoarele de BB Pink daca si ele au intampinat asemenea problema sau e doar la mine.Bineinteles ca cei de la Skin pun mereu aceeasi placa :produsele ce le vand ei sunt certificate si aici se opreste tot balamucul.Bineinteles ca am ramas socata dupa asemenea "tratament cosmetic" din partea celor de la Skin.In loc sa isi puna intrebari si sa verifice ce se intampla ei sterg mesajele de pe FB pentru ca le "strica imaginea firmei".Mi-au spus ca sigur a facut o reactie cu alt produs aplicat pe fata.Ca ei au si mancat crema si nu e amara.Hello!!!!Cu ce sa faca reactie crema daca eu am aplicat crema pe ten proaspat dimineata?Cu apa??Oricum aseara am depus o plangere la protectia consumatorului.Nu stiu ce solutie o sa aiba insa eu nu mai pun pe fata acel produs.Unde mai pui ca este plina de parabeni.Deja am aruncat tubul de crema la gunoi pentru ca mi-a fost frica sa mai pun produsul pe fata.Voi face o sesizare si celor de la Skin Coreea.Cat despre cei de la Skin Ro am impresia ca ei fac anchete si sunt prezenti cu sfaturi pe toate blogurile de cosmetice.Sa va fie rusine!Se mai plangeau cateva fete pe FB ca nu onorati comenzile.Cum ati aparut pe piata Romaneasca tot asa o sa si dispareti cu atitudinea aceasta fata de clienti.Imi cer scuze titularului blogului pentru interventie.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...