English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 6 august 2012

Oja 1 Seconde de la Bourjois 03 Beige distinction

Aplicare intr-o secunda, uscare in 50 de secunde, rezultat profesional, culoare uniforma. Suna bine, nu-i asa?

Am fost incantata de noua oja de la Bourjois, mai ales ca eram curioasa sa vad cum este textura de gel. Aceasta nu mi s-a parut cu mult mai diferita fata de textura obisnuita a unei oje, dar in mod clar s-a uscat mult mai repede decat o oja obisnuita. Asa ca daca sunteti pe fuga sau daca nu va place sa asteptati prea mult pentru o manichiura perfecta, oja de la Bourjois este alegerea potrivita voua.
Pensula ojei este mai lata si permite aplicarea mult mai usoara a acesteia pe unghii. Recunosc ca eu nu am reusit sa aplic oja pe o unghie dintr-o singura trecere a pensulei peste ea, dar din doua rezultatul era foarte bun. Si probabil cu putin exercitiu voi reusi si acest lucru. Deci mie mi-a luat putin mai mult decat o secunda sa aplic oja, dar manichiura a fost obtinuta foarte rapid.
Uscarea in 50 de secunde este un alt mare plus al ojei si am fost foarte incantata ca mi-a permis aplicarea modelului foarte repede. Inainte de a aplica modelele Konad pe unghii trebuie sa va asigurati ca oja este perfect uscata pentru un rezultat optim. Asa ca in general aveam ceva de asteptat pana puteam sa finiez manichiura. Dar nu si acum!
Nuanta incercata de mine este numarul 03 Beige distinction si se potriveste oricui. Aceasta poate fi purtata ca atare sau puteti aplica un model pe deasupra. Eu am ales niste trandafiri pe care i-am facut cu ajutorul placutelor Konad si a ojei speciale de transfer.
Iar rezultatul este urmatorul:
Cum vi se pare? Sper ca va place! Si trebuie sa va spun neaparat cum am reusit sa rezolv problema unghiilor casante. Acum le-am mai scurtat putin, dar sunt incantata ca iar le pot tine lungi fara sa se mai rupa sau sa se exfolieze.

Si de asemenea, voi reveni cu detalii despre celelalte produse Bourjois.
In concluzie mie mi-a placut foarte mult aceasta oja deoarece face toata manichiura mult mai usor de obtinut. O recomand? Cu siguranta! Si chiar vreau sa trec iar prin magazine pentru a descoperi si alte nuante din aceeasi gama.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Giveaway-ul Lady Health!

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...