English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 2 august 2012

Bazaar Bar - ia-l de unde nu-i!

Zilele trecute citeam revista Harper's Bazaar la piscina, iar atentia mi-a fost atrasa de conceptul de Bazaar Bar - un bar itinerant ce ofera cocktail-uri si deserturi cu nume desprinse din revista plus o expozitie de coperte iconice Bazaar din cei 145 de ani de existenta si cele mai de succes coperte ale editiei romanesti.

Astfel am invitat-o pe Corina cu mine la Chocolat in Centrul Vechi pentru a savura un cocktail si un desert si pentru a petrece ceva timp intr-o atmosfera deosebita.
Atmosfera a fost intr-adevar deosebita, dar nu asa cum ma asteptam eu. Ajunse acolo am fost intampinate cu mirare deoarece nimeni nu auzise de Bazaar Bar. Am fost intrebata de mai multe ori despre ce este vorba, le-am explicat eu (!!) conceptul, am mentionat aparitia din revista si nimic.

Mi s-au prezentat de nenumarate ori cocktail-urile si deserturile din meniu, dar chiar nu venisem ca sa beau un alt Tequila Sunrise si sa savurez doar un desert. Nu, eu voiam meniul Bazaar Bar! Nu spun ca produsele nu ar fi fost tentante sau ca cei de la Chocolat nu ar fi fost amabili, din contra, dar dezamagirea mea a fost foarte mare. Mi se pare incredibil sa nu fi fost informati de aceasta colaborare!

Si imi pare rau ca nu am luat revista cu mine. Desigur ca am fost invitata sa revin cu revista cat de curand, dar este a doua oara cand Chocolat ma dezamageste. A treia oara nu ma veti mai vedea acolo!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Pozele din acest articol au fost facute cu Nikon P510 (detalii aici) si abia astept sa vi le arat si pe cele de la prezentarea de moda Dorin Negrau!

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...