English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 29 februarie 2012

Demachiantele mele

Ca si cu multe alte cosmetice, in ultima vreme am reusit sa strang o adevarata colectie de demachiante. In acest moment am 10 produse pe care le folosesc pentru a ma demachia in functie de tipul machiajului, cantitatea sa, nivelul de hidratare a fetei, timpul disponibil etc.

Lapte demachiant
In aceasta categorie intra cele 3 demachiante de la Herbosophy, Cosmetic Plant si Herbagen. Imi place ca acestea ofera si un mic plus de hidratare tenului si mi se par potrivite pentru sezonul rece. Eu folosesc aceste demachiante pe zona fetei si a gatului exceptand ochii deoarece nu mi se pare ca indeparteaza atat de bine machiajul ochilor fata de alte produse.
Demachiantul de la Herbosophy l-am primit impreuna cu o revista si am fost multumita de el. Are o textura usoara si un miros fresh si indeparteaza bine urmele de machiaj de pe ten. Il aplic din belsug pe dischetele demachiante si il folosesc seara.
Despre demachiantul de la Cosmetic Plant v-am dat toate detaliile aici. Pe acesta l-am testat in cadrul campaniei Trender si l-am folosit si dupa incheierea acesteia deoarece chiar mi-a placut! Textura sa este putin mai uleioasa decat a celorlalte produse, iar tenul ramane curat si radios dupa utilizarea sa.
Demachiantul de la Herbagen l-am castigat la un concurs si pot sa va spun ca are cel mai placut miros din toate produsele incercate. As putea sa spun ca este chiar parfumat si este o adevarata placere sa il folosesc dimineata sau seara. Acest produs este singurul pe care il utilizez si dimineata atunci cand ma demachiez (recunosc ca nu ma demachiez in fiecare dimineata, dar atunci cand o fac demachiantul de la Herbagen face aceasta activitate mai placuta).

Demachiant Bifazic
Acest demachiant este ideal pentru zona ochilor si face procesul de demachiere mult mai usor. Nu am intampinat probleme la indepartarea mascarei (si stiti ca mie imi place sa aplic cate 2-3 straturi), iar produsul indeparteaza si machiajul waterproof. Review-ul complet il gasiti aici.

Demachiant de tip lotiune
Acest demachiant l-am cumparat intr-un pachet special impreuna cu o mascara Maybelline. Pana atunci nu mai incercasem formula de demachiant de tip lotiune si am ramas placut impresionata dupa testarea lui. Produsul indeparteaza bine urmele de machiaj de pe ten, dar si de la ochi. Textura sa este usoara si pentru o demachiere nu este necesara o cantitate foarte mare de produs. In schimb, demachiantul nu ofera niciun plus de hidratare (oricat de mic ar fi el si in cazul demachiantelor de tip lapte sau crema) si mi se pare mult mai potrivit pentru sezonul cald.

Demachiantul spuma
In general nu imi plac demachiantele spuma pentru curatarea tenului, desi au rezultate bune. De aceea am cumparat acest produs pentru a-l folosi impreuna cu Cleansing&Polishing Tool de la Sigma. Demachiantul are un miros placut de trandafiri si este potrivit si pentru pielea uscata si sensibila.

Demachiantul La Roche Posay
Acest demachiant are o textura mai putin cremoasa si mai apropiata de cea gel. Nu incarca deloc fata, dar nici nu ofera vreun grad hidratare. Este potrivit pentru toate tipurile de piele si se poate folosi pentru demachierea tenului, dar si a ochilor. Pentru demachierea fetei mi s-a parut potrivit, curatand in profunzime, dar pentru zona ochilor personal as alege un alt demachiant.

Lotiuni micelare
Pana de curand nici nu incercasem lotiunile micelare, dar de cand am primit aceste mini-produse am inceput testarea lor. Nu pot sa spun ca ma incanta foarte mult demachierea fetei cu o lotiune micelara deoarece prefer texturile mai cremoase, dar produsele sunt destul de eficiente.

Amandoua curata bine, dar sunt aspecte care ma fac sa nu mi le cumpar si in varianta full-size. Dintre cele 2 prefer lotiunea micelara de la Vichy. Mi se pare ca are o consistenta usor uleioasa care face demachierea mai usoara si nu lasa fata uscata.

In schimb, lotiunea micelara de la Nuxe m-a dezamagit total. Are un miros placut, dar mi-a uscat fata foarte rau imediat dupa prima aplicare. Dupa ce am experimentat senzatia de "piele care strange" am citit imediat ingredientele. Banuiala mi s-a adeverit - alcoolul se afla printre ingrediente. Asa ca produsul mi s-a parut potrivit pentru tenul gras si pentru perioada de vara, in niciun caz "pentru toate tipurile de piele inclusiv cea sensibila" asa cum scrie pe ambalaj.

Servetelele demachiante
Desi era o perioada in care foloseam aceste servetele zilnic, acum le pastrez pentru calatorii si situatii de urgenta. A inceput sa imi placa sa imi demachiez tenul "ca la carte" si sa petrec mai mult timp facand acest lucru.

Servetelele mele demachiante preferate sunt cele de la Nivea. Imi place ca imi curata tenul bine si in plus demachiaza perfect si mascara, ceea ce le face perfecte pentru mine!

Acestea sunt produsele mele demachiante. Voi ce folositi pentru a va demachia?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



3 comentarii:

  1. Ieri am terminat Cosmetic Plant cu galbenele si acum folosesc demachiantul Herbosophy primit cadou la revista. L-am folosit de 2 sau 3 ori imediat cum l-am primit si mi-a placut. M-ar mai tenta sa incerc Byphase, au tot scris fetele de bine despre el, dar cand ma gandesc ca are 500 ml, ma ia cu ameteli. Cu siguranta m-as plictisi de el inainte de a-l termina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu de cand am descoperit demachiantul de la farmec pentru machiajul rezistent la apa, nu ma mai despart de el din urmatoarele motive: demachiaza excelent, nu irita pielea din jurul ochilor iar dupa nu e nevoie de crema .

    Recomand .

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru ochi il folosesc fie pe cel de la Farmec, fie pe cel de la Yves Rocher cu albastrele, fie pe cel Nivea.Iar pentru fata momentan alternez demachiantul de la Cosmetic Plant cu galbenele cu cel de la La Roche Posay (am unul mini primit cu o crema, insa nu ma incanta deloc).
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...