English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 20 ianuarie 2012

Tried&tested: Crema de maini Hand&Soul de la Kinetics

Astazi vreau sa va arat lotiunea de maini pe care am folosit-o in ultima vreme. Aceasta se numeste Hand&Soul si este de la Kinetics.

Ce scrie pe produs?
A calming yet uplifting union of scents that reassures and brightens.


Top note: Fluid, watery tones with an infusion of mandarin juice.


Heart note: Bergamot combines with sharp nutmeg and floral violet for just the right high Eastern forest atmosphere.


Base note: Comforting, warm amber and soothing sandalwood are greened up by a suggestion of vetiver.

Crema are un miros superb de mandarine si bergamota care se mentine pentru cateva ore de la aplicarea produsului si care se dezvaluie pe parcurs. De asemenea, dupa aplicarea ei pielea ramane hidratata, iar lotiunea se absoarbe imediat datorita texturii usoare, fara a lasa un strat gras la nivelul pielii.

Lotiunea are 250 ml si este suficienta pentru o perioada mai indelungata in care va veti ingriji mainile. De asemenea, ea are o pompita pentru dozarea perfecta si igienica a produsului. O apasare este suficienta pentru o hidratare rapida care nu incarca pielea mainilor, iar 2 dozari sunt perfecte pentru un plus de hidratare atunci cand va simtiti mainile putin uscate.

Mie imi place foarte mult aceasta lotiune si este singura pe care am folosit-o in ultima vreme. Mainile mele sunt catifelate, iar parfumul este irezistibil.

Care vi se pare cea mai potrivita/atractiva aroma pentru o crema de maini?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



2 comentarii:

  1. Suna bine - aroma, consistenta si efectele, dar mai ales pompita - mi s-a intamplat de multe ori cu tuburile de crema de maini sa apas prea tare si sa ma trezesc cu prea multa crema pe care nu am cum c-o pun inapoi, noroc cu sistemul de sharing :) (cu mama, sora etc. oricine e pe aproape)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut sistemul de sharing :)) Si ai dreptate, pompita este foarte utila pentru dozarea produsului!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...