English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 3 octombrie 2011

NOTD: Orly? Oui!

Nuanta Oui de la Orly face parte din colectia de iarna 2011 Holiday Soiree. In cadrul ei se regasesc 6 nuante si anume Androgynie (negru intens cu sclipici chunky multicolor), Ma Cherie (rosu lucios), Oui (mov cu reflexe aurii),  Au Champagne (alb sidefat), Le Chateau (negru lucios) si Ingenue (roz cu reflexe aurii).
Astazi va voi arata nuanta Oui care este o combinatie foarte frumoasa de mov cu auriu. Oja isi schimba culoarea in functie de lumina si are un luciu foarte intens. Am aplicat nuanta Oui in 3 straturi (in  2 mi s-a parut putin cam transparenta) peste base coat-ul Bonder si nu a mai fost necesar sa aplic si top coat. Iar acesta este rezultatul obtinut:
Oja are si o mini pila de unghii absolut adorabila, care este imbracata in dantela pe cealalta parte. Imi place foarte mult acest detaliu, care mi se pare ca ii da un aspect foarte chic ojei.
Cum vi se pare aceasta nuanta? Mie imi place foarte mult si am pus atatea poze pentru a va arata cum se schimba culoarea in functie de lumina.
Iar in curand va voi arata si nuanta Ingenue din aceeasi colectie. Sper sa va placa!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Produsul a fost oferit pentru testare de catre Orly Romania.

8 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...