English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 2 septembrie 2011

Ritual Magic Hot Stones la Sunshine Club Luxury Spa

Saptamana trecuta am fost la Sunshine Club Luxury Spa pentru un masaj cu pietre calde. Acolo am cunoscut-o pe Mona (si noi ne-am amuzat de coincidenta de nume), care este foarte draguta si care m-a invitat in camera de masaj.

Am intrat si am remarcat atmosfera foarte placuta, cu muzica relaxanta in surdina, lumanari aprinse in toata camera si o aroma imbietoare. Mona m-a lasat sa ma schimb si m-a intrebat daca doresc o cafea. Am acceptat si m-am pregatit pentru o ora de rasfat.
Ca si in celelalte camere, am remarcat aceeasi atentie la detalii care m-a incantat de cand am intrat prima data in acest salon. Diverse aranjamente se regaseau in camera si sporeau atmosfera intima si relaxanta.

Ritualul Hot Stones a inceput cu o exfoliere cu sare. Mi-a placut foarte mult acest lucru deoarece pana acum nu am mai intalnit aceasta procedura in cadrul masajului cu pietre calde. Si pe langa sare, Mona a utilizat si un ulei parfumat de la Babor pentru a face exfolierea mai placuta (sarea aluneca mult mai bine pe corp cu ajutorul uleiului) si in plus acesta mirosea foarte bine!

Dupa ce a realizat exfolierea pe picioare, abdomen si maini, Mona a indepartat sarea cu ajutorul unui prosop inmuiat in apa calduta. Astfel pielea a ramas pregatita pentru masajul propriu-zis.
Pentru acesta, Mona a utilizat un ulei de la Guinot cu aroma de portocale. Astfel, pe langa masajul relaxant pot sa spun ca am facut si aromaterapie. Masajul a inceput de la talpi si a continuat pana la umeri, in tot acest timp simtind cum ma destind.

Miscarile specifice masajului de relaxare in combinatie cu pietrele calde mi-au creat acea stare de plutire si m-au facut sa ma relaxez total, reusind sa nu ma mai gandesc la nimic (ceea ce este un lucru excelent, deoarece tot timpul ma gandesc la cel putin 5 idei dintr-o data).
Dupa ce am terminat cu masajul pe fata corpului, Mona m-a rugat sa ma intorc si cu spatele si a reluat procedurile descrise anterior. Astfel, ritualul s-a terminat cu un masaj al spatelui care mi-a alungat tot stresul.

Iar datorita uleiurilor folosite pielea mi-a ramas foarte fina si hidratata, efect care s-a pastrat si pe parcursul zilelor urmatoare.

Si pentru ca sunt o pasionata a masajelor (as putea sa stau ore intregi sa ma relaxez in acest fel), trebuie sa recunosc ca a fost cel mai placut hot stone massage pe care l-am facut pana acum. Acest ritual a fost pe masura asteptarilor si chiar le-a depasit prin includerea altor proceduri in masajul propriu-zis. Ceea ce imi confirma ca cei de la Sunshine sunt adevarati profesionisti care ofera ceea ce promit si ceva in plus.

Va recomand cu drag si voua acest ritual!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss


4 comentarii:

  1. super ambianta.... rasfat total ai avut pisicuto

    apropos ce-ti face motanelu?

    RăspundețiȘtergere
  2. @coco: Daaa, a fost foarte placut si relaxant! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @yry: Atmosfera era superba! Motanul este bine. A fost operat, dar si-a revenit foarte bine. :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...