English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 7 septembrie 2011

NOTD: Foarte colorat

Aceasta este o manichiura la care cred ca as fi ravnit in clasa a VI-a! Este foarte colorata si nu cred ca mi-am mai facut fiecare unghie intr-o alta nuanta de foarte multa vreme (de fapt, nici nu mai tin minte exact de cand)! Dar m-am hotarat ca asta vreau sa fac si m-am apucat sa aleg oje.
Dupa ce le-am selectat mi-am colorat fiecare unghie cu ojele din spate (sunt aranjate in ordinea degetelor de la mare la mic) si apoi am aplicat pe varfuri nuantele crackle.
Si la final am aplicat un strat de lac transparent pentru stralucire si protejare a modelului.

Sper sa va placa! Si sunt curioasa care este unghia voastra preferata. Pana acum voturile stranse sunt pentru cea ciclam cu varful galben.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Concursul From Mona with Gloss sponsorizat de Ovia.ro si de Giveaway-ul Cleansing&Polishing Tool de la Sigma.

20 de comentarii:

  1. degetul mare.... albastru cu bleu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place cel mai mult degetul inelar, albastru (turcoize) cu roz:D
    http://dexxy.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. app imi plac tare mult unghiile tale.ale mele sunt micute.sper sa le am ca tine candva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce fain, ador manichiura colorataaata!:D

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac la nebunie , eu ravnesc si acum dupa ele :)) .

    RăspundețiȘtergere
  6. Galben cu mov! :D Ce nuanta e cea albastra China Glaze? arata senzational! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place mult ideea cu fiecare unghie colorata in alta culoare, insa nu sunt fan crackle, deci le prefer asa simple, bombonele ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. wow..chiar colorat..dar arata bineee:X:X

    RăspundețiȘtergere
  9. place!!
    as fi ales totusi un mov mai deschis, consistenta mai pastoasa/crema, cel folosit pare sidefat.
    oricum, imi plac rrrrrrau de tot :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Madlen: Daaa, am facut o pasiune pentru ele si nu m-am putut hotari la o culoare. Asa ca treptat mi-am mai luat cate una (era ceva de genul drumul la Carrefour si oprirea la standul Flormar :)) ). Si iti multumesc mult! Sunt convinsa ca si tie iti vor creste unghiile lungi cat de curand!

    RăspundețiȘtergere
  11. @C.L.M.'s Nail Art Blog: Mersi! Si mie imi place foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  12. @YellowJade: Mersi mult! Nuanta se numeste Turned up Turquoise. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  13. @stilistele: Mersi mult! Intr-adevar sunt dragute si doar colorate, fara crackle. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @bondarica: Ma bucur ca iti place modelul! :D

    RăspundețiȘtergere
  15. @FromMegwithLove: Mersi! Ai dreptate, si eu m-am gandit ca ar fi mers mai bine un lila sau un mov deschis, dar le facusem deja, asa ca am zis ca pana la urma merg si asa :)

    RăspundețiȘtergere
  16. albastru cu roz! sunt super culorile si sincer, am fost in aceeasi situatie ca tine si am pus pe cineva sa aleaga in locul meu :D ma plictisesc repde si era grav daca imi luam 10 sticlute :D kisses

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...