English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 14 iulie 2011

Aerobic si Power Plate la Sunshine Club Luxury Spa

Ieri seara am revenit la Sunshine Club Luxury Spa pentru o sedinta de aerobic si una de Power Plate.

Mi-am inceput antrenamentul intens (recunosc ca nu am mai facut niciodata 2 sedinte de sport una dupa alta) cu aerobic la ora 18:30. Sedinta a durat o ora, iar instructorul nostru a fost Gabi.

Ceea ce mi-a placut foarte mult a fost faptul ca sedinta s-a tinut cu doar 4 participante. Numarul mic al persoanelor permite instructorului sa se ocupe de fiecare participanta si sa le urmareasca pe parcursul orei.

In timpul sedintei am facut niste exercitii interesante cu prosopul (pana acum nu am mai incercat astfel de exercitii) care au solicitat musculatura bratelor si a umerilor. Acestea mi s-au parut eficiente, mai ales ca vara ne expunem bratele in fiecare zi, iar programele de aerobic nu pun in general prea mult accent pe ele.

De asemenea, am facut si miscari de step aerobic concentrate in principal pe coapse.

Pana la sfarsitul orei am lucrat toate grupele de muschi si am incheiat sedinta cu stretching. Muzica a fost draguta si antrenanta, iar Gabi ne-a motivat sa nu renuntam pe parcurs la niciun exercitiu. Desi eram destul de obosita spre sfarsitul antrenamentului (recunosc ca nu am mai facut prea mult sport in ultima vreme, in afara de niste sedinte de zumba, care nu mi s-au parut la fel de solicitante), mi-am dat silinta sa execut exercitiile pana la final.

Dupa ce s-a incheiat sedinta de aerobic am avut o pauza de 10 minute, timp in care am mai savurat o cafea (in ciuda orei tarzii) si in care m-am relaxat putin si m-am pregatit pentru ce avea sa urmeze.
Despre Power Plate v-am mai povestit pana acum, iar eu m-am intors cu drag la aceste sedinte (stiti cat de mult mi-au placut).

La Sunshine, accentul cade pe sedintele personalizate pentru fiecare client. Antrenamentele se fac pentru 10, 20 sau 30 de minute in functie de conditia fizica a clientului si de experienta cu aparatul. De asemenea, se pot folosi mai multe intensitati de vibratie pentru obtinerea rezultatelor optime.

Fiecare exercitiu facut pe Power Plate a durat cate un minut, iar antrenamentul a durat 20 de minute (in acestea fiind inclus si masajul de la final).

Va pot spune din proprie experienta ca Power Plate ofera rezultate foarte bune (si vizibile) intr-un timp destul de scurt. Pentru ca acestea sa fie obtinute este recomandat sa se faca doua sau trei sedinte pe saptamana.

Dupa terminarea celor 2 antrenamente (adica dupa aproape o ora si jumatate de sport) ma simteam incredibil de energica (ok, recunosc, eram si obosita) . De asemenea, am fost foarte incantata ca am reusit sa rezist ritmului intens! Si chiar cred ca daca voi continua cu aceste sedinte voi vedea rezultate cat de curand!

O sedinta de aerobic la Sunshine Club Luxury Spa costa 25 de lei (un abonament de 8 sedinte - 7 plus una gratuit costa 180 lei), iar o sedinta de Power Plate este 35 lei (un abonament de 12 sedinte - 10 plus 2 gratuit fiind 350 lei).

Asa ca acum daca am inceput, va trebui sa continui cu un stil de viata sanatos si exercitiu fizic regulat!

Voi ce sporturi practicati?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Concursul Sunshine Club Luxury Spa si de Giveaway-ul Travel Kit de la Sigma.

10 comentarii:

  1. Waaa...ce repede ai pus aticolul, by the way, cu mine te-ai vazut aseara la Power Plate :D.

    iata adresa blogului, am promis ca ti-o dau: http://simoslifestyle.blogspot.com/

    te pup si sper sa ne mai intalnim :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Simona: Hey! Mersi mult pentru adresa! Mi-a placut super mult manichiura! Abia astept sa o incerc si eu! Si sper sa ne mai vedem ca sa putem vorbi mai mult. Era mai greu sa vorbesc in timpul antrenamentului :p iar dupa ce m-am schimbat nu te-am mai gasit :( Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. eu fac sala si inot, dar ma tentezaa power plate-ul ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. @stilistele: Este foarte eficient. Eu sunt foarte incantata de el! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mona, eu am plecat cu Gabi :D, casa mea e in drumul meu si desi eu am refuzat, atat a insistat Andreea ca imi era rusine sa refuz :(...da si de Gabi imi era rusine ca stateam pe capul lui...de aceea nu te-am mai asteptat ca sa nu-l fac nici pe el sa astepte...dar ti-am zis, sper sa ne mai intalnim si sa stam si la taclale ca fetele :D :D

    RăspundețiȘtergere
  6. buna. si eu fac aerobic de aprox 2 luni. Pana acum 2 sapt am avut o antrenoare, iar acum a venit un baiat. Si se vede diferenta..adica pana acum nu faceam la maini mai deloc, acum facem destul de mult. Si cu el facem si fitness pilates (cateva exercitii). Azi dupa o ora de fitness m-am dus la aparate si am facut picioare, maini si am alergat pe banda, ma simteam atat de energica dupa 2 ore de sport :)). Singura parte nasoala e ca suntem foarte multe fete si nu apuca sa se ocupe mai deloc de noi :|. pupici si sport la "munca".

    RăspundețiȘtergere
  7. vreau si eu la salaaa :((((...ce interesant e powe plate-ul..nu l-am mai vazut

    RăspundețiȘtergere
  8. @simona: Nicio problema, a fost foarte dragut din partea lui ca te-a dus si pe tine! Poate ne vedem sambata la kangoo jumps pe Kiseleff (daca vrei sa vii, sedintele sunt gratuite), eu sper sa ajung :D. Pupici *

    RăspundețiȘtergere
  9. @Miha: Mersi mult! Nu m-am gandit pana acum ca baietii ar pune accent pe brate, iar instructoarele nu. Dar este o posibilitate. Si stiu si eu cum este sa mergi la sedinte foarte aglomerate. De aceea am fost foarte incantata ca am fost doar 4 participante.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Precious Deedee: Eu l-am incercat prima data la sfarsitul anului trecut si am fost foarte multumita. Iar apoi am mai revenit si pentru alte sedinte de Power Plate.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...