English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 2 martie 2011

LOTD: Machiaj de primavara

Deoarece primavara a sosit (cel putin in calendar) m-am gandit la un machiaj inspirat din acest anotimp. Astfel am folosit mult verde, dar si roz si mov.

Am inceput prin aplicarea tusului de la Mac intr-o nuanta de indigo. Apoi am folosit fardul duo de la Too faced in nuanta Lucky Charms (puteti citi review-ul aici).
Nuanta de verde mai inchis a fost aplicata pe sub ochi, iar nuanta de verde deschis am aplicat-o pe pleoapa. Apoi am aplicat pana la arcada o nuanta de roz inspre coltul intern al ochiului si o nuanta de mov inspre coltul extern.

La final am conturat exteriorul machiajului cu nuanta de verde mai deschis de la Too Faced.

Pentru realizarea acestui machiaj am folosit urmatoarele produse:

  • fond de ten Maybelline Affinitone 24h Micro Flex Formula;
  • pudra bronzanta Too Faced (detalii si review aici);
  • fard Too Faced duo in nuanta Lucky Charms;
  • fard Sephora roz in nuanta  no 28 Sweet Candy;
  • fard Sephora mov in nuanta no 34 Midnight Kiss;
  • Liquidlast liner de la MAC in nuanta Inky;
  • mascara Lash Accelerator;
  • mascara Lash Architect 4D;
  • pensula Urban Decay.
Iar rezultatul final a fost urmatorul:
Mai multe detalii ale machiajului vedeti mai jos.

Cum vi se pare?

Va doresc o primavara superba!
From Mona with Gloss

Nu uitati de Concursul in care puteti castiga o trusa de machiaj.

6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...