English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 9 martie 2011

Castigatoarele truselor de machiaj

In concurs au fost 124 de inscrieri, iar numerele norocoase au fost 114 (locul 3), 20 (locul 2) si 76 (locul 1).

Extragerea a fost facuta cu ajutorul random.org dupa cum urmeaza:

LOCUL al III-lea
Castigatoarea este Dienecutzica cu comentariul cu numarul 114.
LOCUL al II-lea

Castigatoarea este Alexandra cu comentariul numarul 20.
LOCUL I

Castigatoarea este Happy Story cu comentariul numarul 76.
Felicitari castigatoarelor! Ele vor fi anuntate si pe e-mail pentru stabilirea detaliilor.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Concursul ORLY.

9 comentarii:

  1. Vai, cat ma bucur! Iti multumesc din suflet, o sa-ti trimit datele mele chiar acum! Pup si mersi inca o data! :***

    RăspundețiȘtergere
  2. @Alexandra: Felicitari! Tocmai acum iti scriam un mail! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari! sa le folositi cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand am primit mailu` de la tine, m-am bucurat foarteee tare:D Multumesc mult pentru sansa acordata! Ti-am trimis datele! Pupici>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. @Happy Story: Cu placere! Felicitari inca o data. Am primit mail-ul tau! Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari fetelor,sa le folositi cu placere si spor !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. merci Mona...ti-am dat mail.sper k l-ai primit.pup

    RăspundețiȘtergere
  8. @dienecutzica: Cu placere! Mersi pentru mail. L-am primit! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...