English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 5 ianuarie 2011

Preturi in magazinul MAC din Baneasa

Am  fost foarte incantata cand s-a deschis primul magazin MAC in Bucuresti si desigur, nu am reusit sa stau departe prea multa vreme!

Magazinul din Baneasa Shopping City era plin de make-up artisti, dotati cu o gramade de pensule si accesorii - care, recunosc, creau o imagine profesionala - dar totusi nu am vazut pe nimeni sa fie machiat de catre ei.

Toate aceste persoane creau impresia de agitatie si efervescenta, in conformitate cu principiile MAC, iar produsele cosmetice colorate si frumos aranjate te imbiau sa le testezi si sa cumperi ceva.

Tusul Long lasting costa 89 lei, iar un fard mono se gaseste la pretul de 75 de lei. Vedeta colectiei A Tartan Tale, paleta de farduri costa 200 de lei, iar cel mai versatil produs, pigmentul costa 110 lei.


O sa ma opresc putin asupra pigmentului, pentru a imparti cu voi ce am aflat de la make-up artistul MAC. Acest produs poate fi folosit in divese feluri de la cea mai simpla forma de fard, pana la a obtine produse cosmetice cu totul noi.


In combinatie cu apa termala, pigmentul poate fi aplicat ca tus pentru ochi. De asemenea, poate fi combinat cu un gloss transparent si aplicat pe buze (in functie de culoare). Introdus intr-un rimel incolor se poate transforma in rimelul colorat perfect pe care nu ai reusit sa il gasesti pana acum!

Pigmentul are atatea feluri de a fi folosit incat este incredibil, iar cantitatea in care se gaseste va fi suficienta pentru o gramada de experiente cu culorile.

Sper ca v-am convins sa il incercati!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

4 comentarii:

  1. Buna Mona, ti-am acordat Stylish Blogger Award, vino la mine pe blog sa-l accepti. :)
    Pupici!

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! credeam ca este doar un fard de pleoape "liber"..ca sa ii zic asa:D

    Super!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super! Chiar am aflat ceva nou si cu adevarat interesant azi! Tine-o tot asa :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...