English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 8 noiembrie 2010

Toni and Guy

Toni and Guy este o marca Boots dedicata ingrijirii parului pe care o gasiti in farmaciile SensiBlu. Aceasta cuprinde o gama variata de sampoane, balsamuri, produse de styling, dar si de ingrijire.

Dintre toate acestea, eu va recomand:

  • Sampon pentru stralucire
  • Balsam Leave-In cu efecte rapide
  • Spray protector impotriva caldurii
  • Balsam pentru stralucire
 Samponul pentru stralucire, care are o textura bogata, lasa parul curat, neted si stralucitor.


Balsamul leave-in cu efecte rapide actioneaza ca o "injectie de hidratare" pentru parul uscat si/sau degradat. Astfel, parul isi restabileste nivelul de hidratare, este impiedicata despicarea varfurilor si se obtine efectul de netezire.

Acest balsam este un personal favourite si vi-l recomand! Psst... toate prietenele mele au fost incantate!


Spray-ul protector impotriva caldurii poate fi utilizat in doua moduri. O data ca spray de protectie solara pe timpul verii, sau ca produs protector impotriva efectelor termice datorate aparatelor de styling (foehn, placa etc.). De asemenea, produsul ofera volum si stralucire, desavarsind coafura aleasa.


Balsamul pentru stralucire descalceste parul si il hraneste, acesta devenind neted si stralucitor.


Preturile sampoanelor si ale balsamurilor sunt de 35 de lei, iar ale produselor de ingrijire sunt intre 40 si 50 de lei, iar produsele pot fi gasite in exclusivitate in farmaciile SensiBlu.

Cu produsele Toni&Guy obtii rezultate ca intr-un salon chiar la tine acasa. Desi la noi pot fi gasite doar o parte a produselor, Toni&Guy sunt o retea de saloane intalnite in toata lumea, cu sediul in Anglia. Asa ca puteti avea incredere in produsele lor profesionale!

From Mona with Gloss

5 comentarii:

  1. daaa, balsamul leave-in e super bun, sunt f multumita de el :D

    RăspundețiȘtergere
  2. am folosit produsele cu vreo trei ani in urma...aveau alte ambalaje si erau foarte bune...nu stiu cum or mai fi acum, dar le voi incerca. sper sa fi ramas la fel!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu sunt foarte multumita de ele. si aveau niste ambalaje haioase inainte!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna :) Acum gasesti Toni&Guy si in dm, si sunt mult mai ieftine, eu mi-am cumparat samponul cu 17-18 ron.

    RăspundețiȘtergere
  5. @anonim: Mersi mult ca mi-ai spus! O sa trec si eu pe acolo. Mai ales ca in Sensiblu sunt peste 30 de lei.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...