English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 4 noiembrie 2011

Tried&tested: Batonul hidratant pentru cuticule de la Cuccio

Mi-am cumparat batonul hidratant pentru cuticule de la Cuccio de la expozitia Cosmetics Beauty Hair, iar de atunci l-am folosit aproape zilnic.

Batonul are o consistenta de unt si miroase foarte placut a lapte si miere. Mirosul este puternic si chiar daca produsul este aplicat doar pe cuticule iti vei simti mainile parfumate pentru urmatoarele ore.
Forma produsului este foarte practica, iar aplicarea se face foarte usor (spre deosebire de produsele asemanatoare, dar care sunt in ambalaje de tip borcanel/cutiuta). Batonul este micut si poate fi purtat in geanta pentru hidratarea in orice moment a cuticulelor.
Mod de utilizare
Produsul se aplica pe fiecare cuticula in parte, iar apoi se maseaza cu miscari circulare pentru a actiona in profunzime. Cuticulele raman hidratate, fara a mai avea acele zone inestetice uscate.

Ingrediente: castor oil, beeswax, shea butter, cocoa butter, olive oil, jojoba oil, lanolin, fragrance, vitamin E, vitamin A, tea tree oil, methyl paraben.

Dupa cum se poate vedea ingredientele sunt foarte hidratante.

Batonul are 1,6g, dar pot spune ca ajunge destul de mult tinand cont ca il folosesc de mai mult de o luna si inca mai am jumatate din produs.

Eu sunt foarte multumita de el si il voi mai cumpara si in viitor. Pretul cu care l-am achizitionat de la expozitie a fost de 20 de lei, iar batonul hidratant mai este disponibil si in varianta cu aroma de rodie.

Dar daca incepeti sa utilizati un astfel de produs trebuie sa aveti in vedere ca acesta va trebui folosit zilnic sau la 2-3 zile pentru a pastra aspectul hidratat al cuticulelor.

Voi cum va hidratati cuticulele?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...