English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

duminică, 13 noiembrie 2011

NOTD: Fontana Contarini

V-am povestit acum cateva zile despre cumparaturile facute la Targul Femeia, iar acum vreau sa va arat oja Fontana Contarini luata de la expozitie.
Oja este numarul 116 si are o nuanta de rosu intens cu sclipiri aurii. S-a aplicat foarte usor si uniform si mi-a placut ca s-a uscat repede. Au fost necesare doar 2 straturi de oja, iar faptul ca oja avea o stralucire foarte frumoasa m-a facut sa nu mai aplic si un top coat.
De asemenea, imi place ca nuanta isi schimba usor culoarea in functie de lumina. In soare, oja pare sa fie mai portocalie, iar in lumina mai rece are straluciri spre ciclam. Desigur, si sclipiciul auriu ajuta la aceste mici schimbari de culoare.
Iar in continuare va las cu mai multe poze cu aceasta nuanta:
Cum vi se pare aceasta oja?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

6 comentarii:

  1. Foarte frumoasa culoarea. Am si eu ceva de genul dar cred ca este chiar ciclam, asta pare mai rosie in poze :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta este o culoare sexy :) Foarte frumoasa! Si se potriveste culorii pielii tale.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Toxic Cupcake: Mersi! Eu ador astfel de nuante cu sclipiri aurii. Mi se pare ca arata atat de bine pe unghii!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...