English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 9 noiembrie 2011

Shopping la Targul Femeia

Sambata pe 29 octombrie am fost la Targul Femeia pentru a vedea ce ne propun/ofera expozantii de acolo. Prima impresie a fost ca este un targ micut (spatiul de la Sala Dalles este mai restrans decat cel de la alte sali de expozitii) si imediat cand intrai era o scena pe care cineva canta cu volumul dat mult prea tare.

M-am plimbat printre standuri si dupa ce am trecut de 5-6 dintre ele m-am oprit sa admir niste oje. Atunci m-a intampinat Alexandru de la Fontana Contarini si s-a oferit sa imi prezinte produsele.
De Fontana Contarini am auzit prima data cand am citit despre un curs de make-up care utiliza aceste produse si care oferea un produs la finalizarea cursului (m-ar fi tentat, dar din pacate nu am mai ajuns la acel curs). Apoi am vazut standul Fontana Contarini la Cosmetics, Beauty, Hair la Romexpo, dar era atat de aglomerat incat m-am uitat la niste oje si am mers mai departe. Asa ca acum era ocazia perfecta sa fac cunostinta cu aceste produse.

Alexandru mi-a aratat intreaga colectie de produse de la fond de ten, pudra, blush, iluminator, bronzer la mascara, creioane pentru ochi, buze, sprancene, rujuri, gloss-uri, farduri si oje. Mi-a placut foarte mult prezentarea si m-au atras produsele si asa ajung sa va arat ce mi-am cumparat.

Astfel, am plecat de la targ cu un ruj si doua oje. Cea de-a doua oja era pentru mama mea si din pacate nu am mai reusit sa o pozez pentru ca i-am oferit-o imediat cum am ajuns acasa (dar pot sa va spun ca era intr-o nuanta superba de mov-lila cu sclipici fin auriu, iar mama mi-a spus ulterior ca a primit multe complimente pentru ea).
Oja mea este numarul 116 si este intr-o nuanta de rosu cu sclipici fin auriu. Imi place foarte mult culoarea deoarece in functie de lumina capata diverse nuante, respectiv in lumina puternica oja are sclipiri spre portocaliu, iar in lumina rece pare sa fie spre ciclam. De asemenea, sclipiciul mi se pare foarte de efect si contribuie si el la diversele nuante pe care le capata oja. Abia astept sa va arat nuanta in urmatorul NOTD!
Celalalt produs cumparat este un ruj intr-o nuanta deschisa de roz cu sclipici auriu (nr 37).
Si desi sunt Mona with Gloss, in ultimele zile am purtat ruj (respectiv acest ruj). Imi place foarte mult nuanta si aplicarea usoara. Culoarea deschisa se potriveste la multe look-uri si mi se pare perfecta pentru zi.

Iar asa arata rujul pozat cu si fara blitz.
Ce altceva am mai aflat despre Fontana Contarini? Sunt produse profesionale, fabricate in Italia si au preturi accesibile. Eu am cumparat ojele cu 18 lei/buc, iar rujul a fost 46 de lei (acestea erau preturile de la expozitie, care aveau si un mic discount; pentru a vedea preturile pentru toate produsele puteti intra pe site-ul Fontanacontarini.ro).

Mie mi-a mai placut faptul ca la acest brand exista si produse vedeta. Din punctul meu de vedere acestea ar fi fondul de ten (care nu permite intrarea aerului in recipient, deci ajuta la conservarea mai buna a produsului si care se consuma in totalitate datorita capatului sticlutei care se ridica pe masura ce fondul de ten este folosit - eu nu am mai vazut acest aspect la niciun fond de ten si chiar imi parea rau de cele cu pompita in care se pierdea mult produs) si sclipiciul pentru fata si decolteu (care vine in doua variante de culoare, respectiv alb-argintiu si un bej-auriu pentru un aspect bronzat si care este ambalat intr-o sticluta ce se aseamana cu una veche de parfum cu pompita - adorabil!).

Dupa ceva vreme am plecat de la standul Fontana Contarini, dar nu inainte sa aflu de un eveniment interesant organizat de ei pentru care am primit si invitatie ulterior si la care am si fost (o sa va povestesc in curand).

In rest, la targ mai erau diverse standuri care ofereau sedinte de astrologie, masaj, make-up si manichiura. La etaj erau si cei de la clinica Slim Art care ofereau sedinte de nutritie si prezentau cum actioneaza diamond peeling-ul.

Nu mi-am mai cumparat nimic altceva si m-am indreptat spre casa pentru a incerca noile achizitii.

Voi ati auzit de produsele Fontana Contarini? Cum vi se par?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

9 comentarii:

  1. Imi pare rau ca nu am intrat - am trecut pe langa dar eram cam in graba. :(
    sa folosesti cu placere produsele! arata bine oja

    RăspundețiȘtergere
  2. Rujul e superb,mi se pare cel mai frumos roz pe care l-am vazut vreodata la un ruj.
    Sa il porti cu drag,te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ank_adaus: Mersi ca mi-ai spus. Eu nu mai vazusem acest sistem pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  4. @FromMegwithLove: Mersi! Si eu am fost pe fuga toata ziua de sambata, dar ma bucur ca am intrat putin. Iar oja arata foarte dragut aplicata :) Abia astept sa postez pozele cu ea!

    RăspundețiȘtergere
  5. @descude: Iti multumesc mult! Si mie mi-a placut nuanta foarte mult! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le folosesti cu placere!
    Si Colour Adapt de la Max Factor are exact acelasi sistem.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...