English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 15 noiembrie 2011

Concurs de make-up

Update 30 Noiembrie: Concursul este inschis. In perioada 1-5 decembrie va puteti sustine favorita printr-un vot, iar pe 6 decembrie vor fi desemnate castigatoarele.

Deoarece vremea de afara este din ce in ce mai rece, iar iarna se apropie cu pasi repezi, impreuna cu Fontana Contarini vreau sa va propun un concurs de make-up cu aceasta tema.

Inspiratie
Machiajul realizat trebuie sa duca cu gandul la iarna, in orice forma a ei. Puteti face un machiaj festiv pentru Craciun sau Revelion, unul fantezie sau pur si simplu un machiaj day-to-day wear corespunzator acestui anotimp.
Premii
Premiile sunt oferite de Fontana Contarini si constau in cele 3 cadouri de Craciun, care sunt vedetele acestui sezon. In ordine inversa, premiile sunt:

Locul al III-lea
Cadoul contine:

  • Ruj
  • Oja
  • Pensula pentru aplicarea rujului
toate oferite intr-un ambalaj atragator.

Locul al II-lea
Cadoul contine:
  • Ruj
  • Oja
  • Pensula pentru aplicarea rujului
  • Mascara pentru volum
  • Blush
intr-un ambalaj cu fundita rosie.

Locul I
Cadoul contine:
  • Ruj
  • Oja
  • Pensula pentru aplicarea rujului
  • Mascara pentru volum
  • Blush
  • Creion pentru conturul ochilor
  • Sclipici Magic Sparkle
toate oferite intr-o cutiuta rosie cu fundita.

Reguli de participare
  1. Sa dati Like paginii de Facebook From Mona with Gloss aici;
  2. Sa dati Like paginii de Facebook Fontana Contarini aici;
  3. Sa dati Share acestui concurs pe pagina voastra de Facebook;
  4. Sa trimiteti pe adresa de mail monawithgloss@gmail.com 4 poze cu machiajul cu care doriti sa participati - o poza fara machiaj, una din timpul machiajului, una cu rezultatul final si o poza cu detaliul machiajului. Daca doriti puteti trimite si un colaj cu pozele voastre. Nu uitati sa mentionati in mail numele cu care ati dat Like celor 2 pagini de Facebook si link-ul catre postarea concursului pe pagina vostra de Facebook.
Fiecare participanta se poate inscrie cu 2 look-uri in acest concurs. Astfel, puteti avea 2 sanse de castig.

Alegerea castigatoarelor
Toate machiajele participante vor fi publicate pe blog, dar si intr-un album special pe pagina de Facebook From Mona with Gloss. Punctajul final care va fi luat in considerare pentru alegerea castigatoarelor va fi format dintr-un punctaj oferit de mine si de catre Alina de la Fontana Contarini (care va reprezenta 50%) si un punctaj obtinut din voturile din albumul special de pe Facebook (care va reprezenta diferenta de 50%).

Punctajul maxim va fi de 100 de puncte.

Perioada de participare
Inscrierile la concurs se vor face in perioada 15-30 Noiembrie, iar perioada de votare va fi intre 1-5 Decembrie.

Castigatoarele vor fi anuntate pe 6 Decembrie de Mos Nicolae.

Sper sa va placa si va astept sa va inscrieti!

Va urez succes!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss


11 comentarii:

  1. Buna!
    Trebuie neaparat sa realizez machiajul pe mine sau pot sa machiez o prietena ? Eventual iti trimit si o poza cu mine 'la munca' .

    RăspundețiȘtergere
  2. @Xty: Buna! Da, machiajul trebuie sa fie realizat de tine pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa incerc sa fac si eu un machiaj :D Nu garantez ca iese ceva ok, dar incerc :))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Trabook: Te astept cu drag sa participi! Sunt convinsa ca o sa-ti iasa foarte frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  5. are ceva daca am uitat sa fac poza din timpul machiajului?:(

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim: Ar fi trebuit sa apara si poza din timpul machiajului, dar daca ai uitat sa o faci nu o sa te rog sa refaci machiajul. Asa ca astept inscrierea ta fara acea poza, dar te rog sa le incluzi pe celelalte. Mersi!

    RăspundețiȘtergere
  7. buna! am si eu aceeasi problema ca si Anonim.. am uitat sa fac poza in timpul machiajului, in rest am toate pozele. pot sa-ti trimit mail doar cu pozele full face, detaliu si nemachiata ? [pot sa fac colaje si in total sa primesti.. 3 poze? - nu 4 cum trebuia, pentru ca nu o am pe cea din timpul machiajului]

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna, ma voi inscrie si eu daca imi permiti sa particip fara poza din timpul machiajului si eu am uitat sa o fac si mi-am propus sa fac alt machiaj dar din pacate nu am avut timpul necesar :(

    RăspundețiȘtergere
  9. @Anicka Maya: Buna, nicio problema, dupa cum am scris si mai sus nu te voi ruga sa refaci machiajul. Astept inscrierea ta.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...