English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 17 noiembrie 2011

Lansare Versace pentru H&M


Aseara am fost la lansarea colectiei Versace pentru H&M in Baneasa Shopping City. Evenimentul a fost organizat asemanator ca si cel de lansare a magazinului, respectiv a fost cazul sa stam la o coada si mai mare decat data trecuta. Daca la lansare am stat la coada dupa magazinul Accessorize, acum coada se intindea catre zona restaurantelor. Dar din fericire nu a durat foarte mult sa ajungem pana la intrare.

La eveniment am fost impreuna cu Dalida, care este o persoana foarte draguta cu care m-am inteles foarte bine. Probabil de aceea nici nu am simtit cand am ajuns la intrare pentru ca am vorbit incontinuu. Abia astept sa o revad!

In timp ce stateam la coada a venit o persoana din organizare si ne-a spus ca daca avem invitatie putem sa mergem direct la intrare. Am mers la intrare doar ca sa constat ca aveam nevoie de invitatia in forma fizica, invitatie care la mine nu a mai ajuns in ciuda telefoanelor date. Dar cum nu eram singura persoana in acest caz (se pare ca a fost o problema cu firma de curierat) m-am intors in acelasi loc din coada.
Dupa ce am reusit sa intram (un moment amuzant a fost chiar la intrare cand unul dintre bodyguarzi s-a postat exact langa noi atunci cand validam invitatia; nu stiu ce credea, ca o incercam sa trecem de ei fara sa avem invitatie? Mi s-a parut usor penibil!) ne-am dat seama imediat unde se afla noua colectie pentru ca acolo aproape nici nu te puteai misca pentru a vedea piesele de imbracaminte.
Am ajuns cu greu in zona colectiei si ne-am facut o impresie despre ea. Eu o vazusem initial pe internet si pot sa va spun ca arata la fel si in realitate. O colectie cu accente kitsch, dar si cu cateva piese interesante.
Initial mi-au placut foarte mult gecutele de piele (pret 799 lei), dar in magazin nu le-am vazut decat pe manechine. In rest mai erau niste rochite pe mov si pe negru care aratau dragut si ... cam atat. Colectia este plina de palmieri, imprimeuri leopard, culori puternice, tinte, flori, sclipici si auriu (de cele mai multe ori toate pe aceeasi piesa de imbracaminte).

De asemenea, daca nu gaseai obiectul dorit puteai sa pleci oricand cu o perna (acestea erau mai putin cautate, dar am vazut si persoane cu perne in brate). Cat de bine s-ar potrivi acest articol la voi in sufragerie?
Cu toate acestea, colectia a fost primita foarte foarte bine, peste tot fiind persoane cu vrafuri de haine in brate, cautand cu disperare o noua piesa pe care sa o adauge in teanc.
Iar piesele dispareau de pe rafturi cu o viteza uluitoare. Chiar am facut un mic test impreuna cu Dalida: dupa ce ne-am pozat cu diverse accesorii le-am pus inapoi pe raft pentru a vedea cat de repede vor fi luate de altcineva. Timpul mediu a fost sub o secunda, ceea ce recunosc ca mi s-a parut amuzant.

In cazul unei alte piese la care ma uitam, m-am simtit chiar urmarita! O persoana avida dupa acea bratara a stat in continuu timp de 5 minute si s-a uitat la mine si la acea bratara. Bineinteles ca in secunda in care am pus produsul inapoi pe raft, am vazut o sclipire in ochii sai atunci cand a luat bratara mult dorita.
La eveniment ne-am intalnit si cu Stefana si Jully, cu care am schimbat cateva vorbe si am facut cateva poze.
Preturile colectiei Versace incepeau de la 99 de lei (o bratara) si ajungeau pana la sute de lei in functie de articolul dorit. Rochiile erau intre 499 si 699 lei, gentile erau 199 de lei cele mici si 399 lei cele mari, iar accesoriile erau in jur de 200 de lei (imi pare rau sa va spun, dar nu stiu cat costa o perna).
Angajatii H&M erau cu totii imbracati in piese din noua colectie, ceea ce mi s-a parut un lucru dragut, iar la eveniment au fost si vedete si persoane publice. Le-am vazut pe Loredana, Andreea Esca, Elena Gheorghe si am inteles ca era si Andreea Raicu la eveniment. De asemenea, erau si cei din reclamele Vodafone si am inteles ca au fost mult mai multe persoane publice decat am vazut noi (aspect confirmat si de pozele care au aparut pe site-uri si Facebook incredibil de repede!).
La lansare era si un stand MAC unde se ofereau sedinte de machiaj (cand am trecut initial pe langa el make-up artistii se machiau reciproc, dar apoi am vazut si participante la eveniment pe scaunele de langa stand).
Cand ne indreptam spre iesire am remarcat si coada imensa de la casa. Aceasta se desfasura din zona caselor de marcat pana dupa scara rulanta ce duce la primul etaj.
In rest pot sa va spun ca mi-a placut evenimentul, m-am simtit foarte bine si m-am si distrat si dupa mai putin de o ora am plecat impreuna cu Dalida la Gloria`s Jeans pentru a savura o cafea. Asa ca in continuare va las cu mai multe poze:
Cum vi se pare noua colectie? Ea este disponibila de astazi de la ora 8:00 in magazinele H&M.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Imi pare rau pentru pozele putin miscate, dar era imposibil sa faci poze clare in aglomeratia de acolo si mai ales cand trebuia sa le faci intr-o secunda, deoarece imediat dupa intrau aproximativ 20 de persoane in cadru.


17 comentarii:

  1. Mona, eu nu m-as fi dus sa stau la coada, sunt prea comoda, recunosc.
    Sa inteleg ca de acum colectia va fi pe rafturi/umerase?

    RăspundețiȘtergere
  2. mie nu-mi place absolut deloc colectia asta mult-asteptata de toata lumea. mi se pare foarte kitschoasa...

    RăspundețiȘtergere
  3. @FromMegwithLove:Eu eram curioasa cum va fi acest eveniment si in plus a mers repede coada. Dar recunosc ca nu imi place partea asta cu statul la coada, iar in cazul H&M este pentru a doua oara! Cat despre colectie, ea este in editie limitata si da, va fi disponibila in magazine in limita stocului disponibil.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ABeautyTale: Ai dreptate, foarte multe piese au accente kitsch.

    RăspundețiȘtergere
  5. Te felicit pentru faptul ca ai participat la eveniment!


    Dar colectia in sine mi se pare ieftina, oribila, facuta in sila....cred ca Donatella nu a desenat nici macar un sfert din rochie din aceasta colectie :))

    Dar era de asteptat. Chiar m-a surprins ca un designer asa renumit a creat niste articole asa ieftine in comparatie cu cele prezentate pe runway. Cred ca Gianni Versace serasuceste in mormant vazand aceste creatii purtand logo-ul firmei :))


    Te pup si ma bucur ca ne-ai aratat poze si ne-ai impartasit impresiile tale!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu te iert pt ca nu stii sa ne spui cat costa faimoasa perna :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Si tu ai plecat acasa cu vreo "minunatie" din aia?:)) Ai avut vreo reducere, ceva?

    RăspundețiȘtergere
  8. clar nu sunt stilul meu :) Dar cine sunt eu sa ma pun cu moda? =)) sunteti frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  9. mie imi place colectia in proportie de 90%; e o diferenta intre kitsch, eclectic si excentric...eu o gasesc eclectica mai degraba decat kitsch (cu exceptia gentilor si bijuurilor)... chestie de gusturi, fireste.
    nice pics ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. @auroratoma: Mersi! Din cate am citit, colectia a fost realizata chiar de Donatella dupa modele de succes din colectiile anterioare. Dar la fel, am citit si despre declinul casei Versace, care se indrepta catre un iminent faliment. Casa Versace a refuzat colaborarea cu H&M acum 4-5 ani cand i-a fost initial propusa, dar acum aceasta nu a mai sunat atat de rau. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Pinkie: Imi pare rau :)) Din pacate mi-a scapat acest amanunt! :p

    RăspundețiȘtergere
  12. @Zuzele: Nu mi-am cumparat nimic. Imi placeau gecutele de piele (pret 799 lei), dar nu le-am vazut pe rafturi. In plus am vazut un trench de piele superb, dar era doar pe Andreea Raicu. Am primit o reducere de 25% valabila doar in acea seara, dar era pentru orice alta colectie, mai putin colectia Versace. Am inteles ca a fost oferita o reducere de 20% si la lansarea oficiala de pe 17 Noiembrie.

    RăspundețiȘtergere
  13. @stilistele: Mersi! Si mie mi-au placut unele articole, dar nu chiar atat de multe. Si cum ai remarcat si tu, au fost unele accente kitsch. Personal, ma asteptam la mai mult de la aceasta colectie.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...