English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

duminică, 27 noiembrie 2011

Gaudeamus 2011

Ca si in anii trecuti am fost nerabdatoare sa inceapa targul Gaudeamus. Acesta este targul meu preferat de carte, de unde mereu plec cu multe pungi de la diferite edituri si cu un chef enorm de a citi.

Ieri dimineata am reusit sa ajung la Romexpo (desi speram sa merg acolo vineri seara) si cum era de asteptat am intrat intr-o aglomeratie incredibila. Inarmata cu lista de carti (din care am reusit sa cumpar un singur titlu!) si cu multa rabdare am trecut pe la fiecare editura in parte (din cele de la parter; niciodata nu trec pe la cele de la etaj).

Mi-a placut ca la targ erau foarte multe oferte, de la carti la 5 si 10 lei pana la reduceri substantiale. M-am oprit la primul stand cu carti in engleza unde am beneficiat de carti la 9 lei (acesta a fost cel mai mic pret de pana acum, deoarece cartile erau disponibile la 11-12 lei in anii trecuti). Sunt convinsa ca stiti la carti ma refer, este vorba de cele de la Penguin (si alte cateva edituri asemanatoare, ale mele fiind de la Wordsworth Classics).

Apoi m-am oprit la standul Nautilus de unde mi-am cumparat un volum care imi lipsea din colectia Agatha Christie (24 lei), un roman chick-lit (30 lei) si o parodie de Craciun (28 lei) de Christopher Moore (daca nu ati citit pana acum "O treaba murdara" nu o ratati; am ras cu lacrimi la acea carte!).

Am trecut si pe la standul Tritonic de unde mi-am cumparat 2 carti din colectia Crime Scene la pretul de 5 lei fiecare.

Am incercat sa intru si la standul Humanitas, dar mi-a fost pur si simplu imposibil! Nu cred ca am vazut atata aglomeratie nici macar la concertele in aer liber. Pur si simplu nu te puteai misca in interiorul standului, iar cozile erau interminabile. Cu greu am reusit sa dau de o persoana din staff si sa intreb de cartea pe care o cautam.

Am primit un raspuns plictisit ca acea carte ar trebui sa fie "pe aici" si un semn catre unul dintre rafturi, "asta daca mai exista". Nu am vrut sa mai infrunt aglomeratia si m-am resemnat cu gandul ca o voi comanda pe internet.

Ultimul punct pe lista mea era Nemira, unde cu greu ajungeai sa te uiti la carti, dar cel putin beneficiai de reduceri bune! De acolo mi-am luat "Nici moarta, nici angajata", o carte haioasa pe care am si inceput sa o citesc (primul volum din serie l-am citit acum cateva luni si mi-a placut).

In rest, nu am reusit sa gasesc standul Polirom (desi ar fi trebuit sa fie destul de mare), dar nu consider ca este o problema deoarece am remarcat ca nu ofera reduceri mai mari de 30% la targ, reduceri de care poti beneficia si daca esti in clubul lor de carte.

Asa ca am plecat de la targ cu 9 carti pe care am dat doar 136 de lei (ceea ce cred ca este foarte bine!) si cu cateva pliante de la editurile mai mari (mereu imi place sa le rasfoiesc atunci cand ajung acasa, se le umplu de post-it-uri si sa imi fac liste cu noile carti pe care le doresc).

Dupa Gaudeamus am fugit la Health&Beauty Expo pentru a vedea si acea expozitie si pentru a ma intalni cu cateva dintre bloggeritele de beauty. Expozitia mi s-a parut dezamagitoare, cu putine standuri interesante si o oferta si mai redusa de produse atractive.
De acolo mi-am luat doar un singur balsam de buze de la Himalaya la pretul foarte accesibil de 6,5 lei. Balsamul mi se pare dragut, miroase frumos si hidrateaza bine buzele, dar as fi preferat sa aiba un gust mai bun (nu, gustul nu este neplacut, dar eu am o pasiune pentru balsamurile de buze dulci, cu gust de fructe sau ciocolata).
Intalnirea cu bloggeritele a fost foarte frumoasa si mi-a parut bine sa le cunosc, respectiv sa le revad pe fete. De la expozitie am plecat in ceainaria Randez-Vous unde a fost foarte distractiv si de unde mi-a parut foarte rau sa plec atat de devreme! Dar astept cu nerabdare urmatoarea iesire!

Voi ce ati facut in acest weekend? Ati reusit sa ajungeti la una din cele 2 expozitii?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...