English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

duminică, 9 octombrie 2011

NOTD: Updated with crackle

Pentru ca eram curioasa cum arata crackle-ul AB cumparat de la Cosmetics Beauty Hair, l-am aplicat peste nuanta Oui de la Orly pe care o aveam deja pe unghii.
Crackle-ul AB este intr-o nuanta deschisa de verde neon (desi in poze pare a fi mai mult galben). Mi-a placut cum s-a aplicat si cum s-a spart, dar cel mai mult m-a atras culoarea pe care nu am mai vazut-o in nicio alta gama crackle.
In poza de mai sus puteti vedea nuanta imediat dupa aplicare, iar in urmatoarele poze crackle-ul este acoperit cu top coat pentru protejarea modelului si stralucire.
Si chiar daca nu este un model special, mi s-a parut interesanta aplicarea ojei crackle peste o oja cu sclipici datorita efectului pe care il ofera. Cred ca voi mai incerca astfel de variante.

Voua cum vi se pare?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Un comentariu:

  1. Imi place mult cum se vede galbenul pe mov!!!! Si eu la crapacioasa neagra am folosit nuante sidefate ca baza si chiar se vedea super!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...