English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 11 octombrie 2011

Un an de blogging si multe surprize!

Sunt atat de incantata sa va spun ca astazi implinesc un an de cand scriu pe acest blog! Nu-mi vine sa cred ca a trecut atat de repede si imi aduc aminte cum mi-a venit ideea crearii lui, cum mi-am ales numele si cum am scris prima postare (si acum ma amuz cand vad ca data cu care a aparut primul articol este 12 octombrie deoarece nu gaseam de unde sa modific setarile orei).

De atunci i s-au mai alaturat inca 314 postari, mai multe pagini pentru accesarea mai usoara a informatiilor si diverse concursuri! Am avut parte de niste colaborari foarte frumoase si am cunoscut oameni deosebiti, pe care nu as fi avut placerea sa ii intalnesc daca nu exista acest blog.

Si pot sa spun ca mi-am facut si noi prietene, fete cu care pot vorbi cu orele despre make-up si beauty (si nu numai) fara sa ne plictisim!

In plus, am aflat o multime de informatii, pe care chiar le pun acum in practica, despre tips-uri de make-up si beauty, despre noi produse si utilizarea lor corecta, despre ingrijirea unghiilor si a parului si nu numai, informatii pe care le-am aflat in cadrul etapelor de "research" sau de la alte fete cu bloguri interesante.

De asemenea, am participat cu drag la fiecare eveniment si m-am bucurat de fiecare data sa descopar ceva nou si apoi sa impart cu voi aceste detalii.

Si pentru ca vreau sa sarbatoresc aceasta aniversare alaturi de voi o sa va invit la un concurs surpriza! Acesta se va desfasura in perioada 14-18 octombrie si voi reveni cu mai multe detalii despre el intr-un post separat pe data de 13 octombrie. Sper sa va placa!

In final, vreau sa le multumesc tuturor, persoanelor care m-au sustinut in acest timp, colaboratorilor pentru oportunitatile oferite si increderea lor si nu in ultimul rand, cititoarelor mele, pe care incerc sa le surprind de fiecare data cu ceva nou! Va multumesc ca ma urmariti si sper sa ne citim la fel si peste multi ani de acum incolo!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

33 de comentarii:

  1. Wow! Felicitari, inca multi multi ani de scris si la cati mai multi vizitatori :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La muuulti ani!! La cat mai multe postari interesante si cititori!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani de acum inainte si la cat mai multi cititori!

    RăspundețiȘtergere
  4. felicitari! la cat mai multe postari si la cat mai multe cititoare !

    http://alizeecosmetics.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani, sa ai cati mai multi cititori si cat mai multe postari interesante!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari!La cati mai multi ani inainte de blogarit!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani, Mona! Sa iti creasca blogul mare,mare, cu postari interesante si pline de comentarii :)

    RăspundețiȘtergere
  8. felicitari si la multi alti anisori de blogarit:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari pentru munca depusa in acest an si iti urez succes in continuare si la cati mai multi anisori!!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani si impliniri pe toate planurile!

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari! si la cat mai multe postari. :) :*

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani blogului tau Mona! Am impresia ca ai mai mult timp de cand esti in blogosfera.:))
    Te pup si tine`o tot asa!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani si mult succes in continuare!:*

    RăspundețiȘtergere
  14. felicitari :) la cat mai multa inspiratie si daruire in viitoarele postari!!

    RăspundețiȘtergere
  15. la si mai multi ani de blogging si la cat mai multe postari! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Felicitari! Ma bucur ca ma numar printre cititoarele tale!

    RăspundețiȘtergere
  17. Felicitari! :) Ma bucur ca blogul ti-a adus atatea bucurii, ma bucur ca ne-am cunoscut datorita lui si sper sa fie si mai bine pe viitor :) Pup

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani blogului tau, felicitari pt munca depusa !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...