English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

sâmbătă, 29 octombrie 2011

Laptele demachiant vitaminizant de la Cosmetic Plant

Laptele demachiant Cosmetic Plant face parte din gama cu ulei de catina si masline si este potrivit pentru tenul normal si mixt.

Ce scrie pe produs?
Indeparteaza de pe piele fardurile, praful si impuritatile in mod delicat, dar eficient. Contine ulei de catina si masline alaturi de vitaminele A si E. Purifica, improspateaza , hidrateaza si protejeaza epiderma.


Mod de utilizare: Se aplica zilnic dimineata si seara, cu ajutorul unei dischete demachiante, pe fata, gat si decolteu. Se sterge apoi pielea cu Lotiunea tonica cu ulei de catina si masline. Pentru o ingrijire eficienta se folosesc zilnic Crema vitaminizanta de zi si cea Antirid de noapte din aceeasi gama.


Cum mi s-a parut mie produsul?
In aceasta perioada de testare am renuntat la sevetelele demachiante si am utilizat laptele demachiant, cu care m-am inteles foarte bine.

Am utilizat cam acelasi numar de dischete demachiante ca pentru orice demachiant de tip crema sau lotiune, respectiv 5 sau 6.

Produsul are un miros placut si indeparteaza delicat machiajul de pe fata, in cazul meu fiind necesar sa insist mai mult pe zona ochilor pentru a indeparta urmele de mascara. Mie imi place sa port 2 sau 3 straturi de mascara, asa ca acesta este un test pe care demachiantul meu trebuie sa il treaca. Iar laptele demachiant Cosmetic Plant l-a trecut.

Textura
Laptele demachiant are o textura lejera, usor cremoasa si se intinde foarte usor.
De asemenea, produsul ofera si un mic grad de hidratare.

Daca as schimba un singur lucru la acest demachiant, acesta ar fi culoarea lui. Mi se pare ca albul este o culoare mai potrivita pentru acest produs deoarece datorita culorii bej-galbui pe care o are pe discheta mi s-a intamplat sa ma intreb daca am reusit sa indepartez chiar tot fondul de ten.

In concluzie, produsul mi se pare bun, eficient si in plus este disponibil la un pret accesibil de 10,40 lei.

Laptele demachiant vitaminizant este potrivit persoanelor cu varsta cuprinsa intre 20 si 65 de ani.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...