English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 31 ianuarie 2011

Stylish Blogger Award

Le multumesc Victoriei West si Little Princess pentru acest premiu!

Cele 7 lucruri despre mine sunt:
1. Ador tot ce tine de beauty si make-up;
2. Imi plac pisicile;
3. Culoarea mea preferata este movul;
4. Imi place sa practic kangoo jumps;
5. Am facut o obsesie pentru site-ul cautareduceri.ro :p;
6. Imi place sa citesc
si
7. Imi plac soarele, marea, vara - abia astept sa se termine frigul asta!

Iar in legatura cu cele 15 nominalizari, consider ca sunt mult mai multe fete care merita acest award, asa ca nu pot nominaliza doar 15 dintre ele.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...