English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 21 ianuarie 2011

Silouette By Alexia - partea I

Astazi am avut prima sedinta dintr-un abonament cumparat de pe cautareduceri.ro la salonul Silouette by Alexia. Acesta a costat 132 de lei si include 12 proceduri dintre care eu am inceput cu cea de drenaj limfatic. Nu pentru ca asa as fi vrut, ci pentru ca doar asa am reusit sa fac programarea.

Domnisoara care mi-a raspuns la telefon nu era tocmai amabila si dupa ce am tot fost intrebata daca sigur nu am oferta pentru manichiura sau cea cu 6(!) sedinte mi-a spus ca voi fi contactata. Acest lucru s-a intamplat si am reusit sa fac programarea.

Salonul este pozitionat intre Calea Floreasca si Calea Dorobanti, in spatele farmaciei Perla, la parterul unui bloc, intr-un apartament de doua sau maxim trei camere (nu mi-am dat seama exact daca dupa o usa glisanta mai era o camera/debara/gardoroba?).

Despre salon am sentimente contradictorii, in sensul ca personalul (format din receptionera si fata care avea grija de cliente) a fost dragut cu mine, dar conditiile au fost cu mult sub asteptari.

Sa revin la descrierea salonului. In camera din fata sunt ingramadite trei birouri, dintre care unul este pentru receptie, unul pentru manichiura si altul pentru asteptare (probabil). Langa aceasta camera este ceea ce eu cred ca era o debara, iar in ultima camera sunt 4 (!!) paturi pentru proceduri.

Paturile sunt atat de apropiate incat clientele se pot tine de mana daca doresc si nu sunt despartite de nimic (paravan, perdelute etc.).

Am fost invitata sa ma dezbrac in acea camera, langa celelalte trei cliente si am asteptat asa pana cand domnisoara care se ocupa de noi a terminat cu curatarea termocuvertei de pe ultimul pat (caci da, este o singura persoana pentru toate cele 4 cliente).

Apoi mi-a aplicat electrozii si a inceput programul de drenaj limfatic. Procedura a fost similara cu cea de electostimulare, dar mi s-a atras atentia ca aparatul de electostimulare este unul chinezesc si ca Ultratone este mult mai bun. Eu pana acum nu am avut probleme cu electrostimularea si nici nu am facut aceasta procedura la un aparat chinezesc, iar despre Ultratone nu am foarte multe detalii, astfel incat este probabil sa fie mai bun.

Dupa ce am terminat sedinta, in timp ce ma imbracam (alaturi de celelalte cliente), am participat la o discutie constructiva despre pretentiile exagerate ale clientelor si diverse tehnici de marketing. Dar despre asta va voi povesti putin mai tarziu.

Va continua...

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...