English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 28 ianuarie 2011

Impachetare cu miere in capsula Feng Shui la Del Mar - a must try!

Ieri seara, dupa sedinta de Power Plate am avut programare pentru o impachetare cu miere la Del Mar Medical Spa. Aceasta experienta a fost pur si simplu SUPERBA!

Impachetarea cu miere se face in Capsula Spa Feng Shui Dermalife. Procedura incepe prin aplicarea mierii pe corp printr-un masaj relaxant. In timp ce efectua aceasta procedura, Larisa mi-a povestit si despre efectele capsulei.
Capsula Spa Feng Shui Dermalife poate efectua tratamente de relaxare, slabire, sauna umeda sau uscata, cromoterapie, masaj, hidromasaj, impachetari, detoxifiere. De asemenea, aceste tratamente se fac in timp ce urmaresti un film pe un miniDVD, asculti muzica relaxanta si te bucuri de efectele aromaterapiei.
Patul pe care stai in capsula ofera un masaj prin vibratii la diferite intensitati, in timp ce razele infrarosii actioneaza asupra corpului. Capsula beneficiaza si de un sistem vitaminizant si revitalizant si toate aceste terapii sunt inglobate in cele 10 programe prestabilite.

Pentru mine a fost creat un program "custom" in care am ales impreuna cu Larisa intensitatea vibratiilor, temperatura (se poate alege intre 25 de grade si 48; eu am stat la 47 de grade), definirea cromoterapiei (poate fi aleasa o singura culoare sau mai multe culori) si alte optiuni.


Dupa efectuarea procedurii, efectele mierii s-au simtit imediat, pielea fiind hidratata si mult mai catifelata. Si de asemenea, m-am simtit relaxata, iar stressul de peste zi a disparut cu totul!



Impachetarea cu miere in Capsula Spa Feng Shui Dermalife este o feerie a simturilor si trebuie incercata pentru un rasfat suprem! Pentru mai multe detalii accesati site-ul Del Mar.
Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...