English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

duminică, 30 ianuarie 2011

NOTD: 3 culori si strasuri aplicate

Pentru primul meu NOTD am ales sa combin trei culori (mov metalizat, roz si negru metalizat) si strasuri mov.

Am inceput cu aplicarea pe toata suprafata unghiei a ojei mov metalizat. Oja folosita a fost Flormar numarul 411.
Dupa uscarea ojei mov, am aplicat in diagonala, pe varful unghiei oja roz. Aceasta este Flormar Super Neon Colors numarul N001.
Apoi am aplicat sub forma de linie oja neagra pe zona de suprapunere a celorlalte doua culori. Oja folosita a fost Biguine - negru metalizat.

Pentru crearea unui efect special am aplicat cate trei strasuri mov pe fiecare unghie, peste linia neagra.

La final, se aplica un strat de lac transparent pentru fixare.

Tip: daca doriti ca modelul sa reziste mai mult pe unghii se recomanda aplicarea a inca unui strat de lac transparent la fiecare doua zile.

Sper sa va placa!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...