English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 11 ianuarie 2011

Power plate cu golden deals

Am incercat pentru prima data sa comand ceva de pe site-urile de reduceri de grup. Recunosc ca am avut niste retineri la plata cu cardul, dar pana la urma totul pare sa fie in regula.

Am comandat un pachet de 3 sedinte de power plate si o impachetare cu miere la Del Mar Medical Spa cu numai 120 lei, avand o reducere de 75%.

De mult vroiam sa incerc power plate si sa vad daca rezultatele promise chiar se adeveresc, dar despre experienta aceasta voi scrie dupa prima vizita la Del Mar.

Tip: aveti grija sa va documetati cu privire la reducerile de pe aceste site-uri, deoarece la o prima vedere toate par foarte bune. Dar de exemplu, am verificat o oferta la un pret incredibil care continea si sedinte de vacuum. Atunci cand m-am uitat cu atentie, sedintele erau de 15 minute si erau facute cu un aparat cumparat de la teleshopping (pe care il am si eu si pe care am dat aprox 120 lei acum un an si jumatate si care acum este chiar si mai redus, dupa cum puteti vedea aici).

Asa ca reducerile de grup chiar par sa mearga! Sper sa fiu la fel de incantata si dupa prima sedinta efectuata!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...