English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 16 martie 2012

Tried&tested: Demachiantul Provence Sante

Demachiantul pe care l-am utilizat in ultima vreme este cel de la Petite Provence, iar astazi vreau sa va dau toate detaliile despre el.

Descriere oficiala
LAPTELE DEMACHIANT produs de Provence Sante curata tenul protejand in acelasi timp pielea delicata a pleoapelor. Emulsionantii fini de origine naturala obtinuti din zaharuri confera acestui lapte demachiant un efect calmant pentru ten.
RECOMANDARE: Folosit in special seara, inlatura machiajul si alte impuritati, iar tenul tau se simte proaspat.

12% ingrediente active
97% din totalul ingredientelor sunt de origine naturala

INGREDIENTE ACTIVE:
› Ulei de Migdale Dulci: obtinut din prima presare la rece, foarte bogat in vitaminele A si E, catifeleaza si calmeaza pielea iritata.
› Lapte de Migdale Dulci: este o emulsie ce are la baza proteine, lipide vegetale si polizaharide. Restructureaza, hidrateaza si catifeleaza tenul.
Textura
Produsul are o textura placuta, usoara care se intinde foarte bine pe ten, indepartand delicat machiajul. Datorita ingredientelor bazate pe migdale dulci demachiantul este putin mai uleios decat un lapte demachiant obisnuit si hidrateaza pielea lasand-o catifelata. De asemenea, produsul are un miros foarte placut, fara a fi prea puternic.
Cui i se potriveste?
Demachiantul poate fi utilizat pe tenul uscat, normal sau mixt oferind curatare si hidratare. El nu este recomandat tenului gras pentru a nu influenta excesul de sebum.
Prezentare
Demachiantul este disponibil intr-un flacon de 200 ml cu pompita pentru o dozare optima. El nu contine parabeni, phenoxyethanol sau silicon si nici nu a fost testat pe animale. Produsul este fabricat in Franta si are un termen de valabilitate de 6 luni de la deschidere.

Ingrediente
AQUA (WATER), PRUNUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, SORBITOL, PEG-20 METHYL GLUCOSE SEQUISTEARATE, PRUNUS DULCIS (SWEET ALMOND) MILK, POLYACRYLAMIDE AND C13-14 ISOPARAFFIN AND LAURETH-7, METHYL GLUCOSE SEQUISTEARATE, CETEARYL ALCOHOL, SODIUM BENZOATE, PARFUM (FRAGRANCE), METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE AND METHYLISOTHIAZOLINONE, CITRIC ACID, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE
Cum mi s-a parut mie?
Mie mi-a placut acest produs si l-am folosit in fiecare seara. Ca si cantitate am utilizat o discheta pe care am aplicat produsul pentru fiecare zona a fetei. Si dupa 3 saptamani de utilizare am ajuns aproape la jumatatea flaconului.

Demachiantul este foarte bun pentru ten si indeparteaza bine urmele de machiaj de la ochi. Dar daca aveti un machiaj mai puternic al ochilor sau daca folositi produse waterproof ar fi bine sa completati actiunea demachiantului cu un produs bifazic.

Disponibilitate
Produsul este disponibil pe site-ul Petite Provence, iar in aceasta perioada beneficiaza de o reducere de 25% costand 55,5 lei in loc de 74 de lei. In plus, si transportul este gratuit oriunde in tara.

Sper sa va placa!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



Un comentariu:

  1. interesant produsul,dar pentru mine nu stiu cat de bun va fi ca eu am tenul uscat,cred ca o sa il cumpar pentru sora mea:)
    xoxo

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...