English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 23 septembrie 2011

Tried&tested: Cutique de la Orly

Mi-am cumparat Cutique acum ceva vreme, iar in ultimul timp am facut o adevarata pasiune pentru acest produs. Daca doriti sa va curatati cuticulele chiar vi-l recomand!

Cutique se aplica pe cuticule si are un timp de actiune foarte scurt. Imediat dupa aplicare, cuticulele se imping cu un betisor special, indepartandu-se tesutul mort. Produsul trebuie lasat sa actioneze pentru 30-60 de secunde si niciodata nu trebuie lasat mai mult de 5 minute.

Eu procedez astfel: aplic produsul pe cuticulele de la mana stanga, le curat si apoi clatesc cat se poate de repede. Apoi reiau procesul si la mana dreapta.
Imi place foarte mult rezultatul obtinut, cuticulele fiind curate si frumoase, aratand ca facute la salon. Iar acum nu ma mai mir de ce manichiuristele la care am fost foloseau acest produs si il laudau atat!

Iar dupa indepartarea produsului de pe cuticule, le hidratez cu batonul cu lapte si miere de la Cuccio sau cu uleiul de la Flormar.

Voi cum va ingrijiti cuticulele?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

4 comentarii:

  1. Eu pt. cuticule folosesc Sally Hansen Instant Cuticle Remover. Cred ca e cam aceeasi chestie cu acesta de la Orly, din cate imi dau seama dupa descrierea ta. Cred ca o sa-l incerc si pe acesta dupa ce-l termin pe al meu, SH e foarte eficient dar se gaseste cam greu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mona, de unde si cu cat l-ai luat? :)
    suna bine tare!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Coconut: Si eu am auzit ca sunt bune produsele Sally Hansen. Din pacate, eu am incercat pana acum doar o oja pentru ca nu am mai gasit si alte produse. Vazusem niste nail foils superbe de la ei in Cosmo Uk, dar nu le-am gasit pe nicaieri de cumparat. Dar pentru cuticule sunt foarte multumita de tratamentul de la Orly!

    RăspundețiȘtergere
  4. @FromMegwithLove: Este foarte bun! Eu sunt foarte incantata de el. In general, gasesti produsele Orly la expozitii sau in saloanele care lucreaza cu Orly. Eu l-am luat cu aproximativ 50 de lei. Nu mai tin minte exact pentru ca au trecut cateva luni de atunci.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...