English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 27 septembrie 2011

Despre pantofi si genti, cu drag

Zilele acestea am cautat pantofi si genti in magazinele online cu speranta ca imi voi gasi "perechea perfecta". Astfel, am ajuns pe site-ul Ottershop.ro, unde am vazut o multime de pantofi superbi!

Ca de exemplu cei din poza de mai sus. Pe langa faptul ca sunt mov (si stiti deja cat imi place aceasta culoare), ador design-ul. Si asa am descoperit Epica!


Pantofii Epica combină calitatea italiană cu simțul nemaipomenit al modei al italienilor. Făcuți din materiale naturale, pantofii Epica încearcă cele mai avantgardiste culori, cele mai neobișnuite designuri și cele mai îndrăznețe tocuri. Sunt pantofii femeii care respiră modă și căreia nu îi e teamă de combinații și culori neobișnuite.
Produsele Epica sunt extrem de versatile. Pantofii pot fi purtați la ținute de seară, de club sau de zi, fără să pară nepotriviți. Fiecare sezon îmbină nemaipomenit tendințele și culorile vedetă, făcând ca fiecare outfit al tău să iasă în evidență.

Materialele preferate sunt pielea întoarsă și pielea naturală, însă regăsim și modele mai extravagante din piele întoarsă sau piele lăcuită. Calapodul este foarte bine lucrat, astfel încât să poți rezista cât mai mult pe tocurile înalte și subțiri.


Deci sunt exact pe gustul meu! Cum sa nu imi placa tocurile inalte, culorile intense si micile detalii care ii fac speciali?
Si dupa ce am admirat acesti pantofi m-am uitat si in sectiunea "Genti" si am gasit-o pe "EA":
Mi-a placut atat de mult incat nu am rezistat si am comandat-o! Acum astept cu nerabdare sa soseasca prin curier! Recunosc ca am oscilat putin intre geanta rosie (care este din piele; puteti vedea mai multe detalii despre ea aici) si cea neagra de mai jos:
Dar cea rosie m-a convins, trebuia sa fie a mea! Mai ales ca am niste manusi de aceeasi culoare cu care se va potrivi de minune!


Voua cum vi se par pantofii si gentile de mai sus? Si sunt curioasa care este produsul preferat?


Eu abia astept sa primesc geanta, iar urmatorul produs pe wishlist-ul meu este o pereche de pantofi Epica! Imi plac atat de mult!
Pana data viitoare,
From Mona with Gloss
P.s.: Pe site-ul Ottershop.ro gasiti si brand-ul Geox, "pantoful care respira", apreciat pentru confortul oferit si pentru modelul revolutionar de talpa. Aceasta lasa piciorul sa respire, temperatura corpului ramanand constanta si eliminandu-se transpiratia.


Credit foto: Ottershop.ro

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...