English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 2 septembrie 2011

Cadouri impreuna cu revistele lunii Septembrie

Daca ati ramas fara mascara acum este momentul perfect sa mergeti la standul cu reviste! De ce? Pentru ca doua reviste ofera cate o mascara cadou cu editia de septembrie.
Revista Beau Monde Style ofera cadou in luna Septembrie mascara 2000 Calorie de la Max Factor. Pretul revistei este de 15,90 lei.
Mascara are periuta arcuita, cu un design unic, ce ajuta la curbarea si ingrosarea genelor, lasand doar cantitatea potrivita de tus, prevenind lipirea lor. De asemenea, contine si o formula de regenerare cu adaos de Panthenol.
Iar aplicat pe gene, produsul arata astfel:
Revista Unica ofera de asemenea o mascara si anume Volume Sprint Mascara de la Deborah Milano. Numarul de Septembrie este unul 3D (include si ochelari 3D) si este disponibil la pretul de 14,90 lei.
Mascara Volume Sprint este primul produs pe care l-am incercat de la Deborah, iar rezultatele mi s-au parut ok.
Periuta sa este dreapta si deasa si ofera un volum mediu.
Rezultatele oferite sunt urmatoarele:
Dintre cele 2 produse, mascara de la Max Factor mi-a placut mai mult. Anterior incercasem si varianta cu periuta dreapta si am fost multumita si de aceea.
O alta revista care ofera cadouri este Marie Claire. Impreuna cu ea puteti primi demachiantul Herbosophy despre care v-am mai spus aici la pretul de 10,90 lei sau o geanta cu imprimeu in carouri stil british la pretul de 16,90.
Si daca doriti sa rasfoiti catalogul Avon din campania 13, il gasiti gratuit in revista Look!(4,9 lei).
Voi ce reviste veti cumpara in aceasta luna?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Concursul From Mona with Gloss sponsorizat de Ovia.ro si de Giveaway-ul Cleansing&Polishing Tool de la Sigma.

5 comentarii:

  1. Hello Mona,


    Dintre cadourile prezentate de tine am prins si eu cele doua mascara oferite cadou. Mie imi plac ambele si ma bucur ca de data asta am gasit revistele!
    Pup:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar mai fi revista Femeia cu o paletuta de farduri de ochi :) E chiar draguta, mi-am luat-o. Ah si in interior are o fiola de parfum Avon - Little Red Dress.

    RăspundețiȘtergere
  3. @auroratoma: Buna! Ma bucur ca le-ai gasit! Si eu port azi mascara 2000 Calorie de la Max Factor :) Sa le folosesti cu placere! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Alle.: Mersi ca ne-ai spus! Cred ca revista Femeia oferea mai multe cadouri in luna aceasta, dar nu am vazut-o la stand. Dar daca spui ca e draguta paletuta o sa ma duc sa o caut si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. chiar ma intrebam cum este cel de la Deborah!
    bine ca "te citesc" :D
    te puuuup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...