English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

duminică, 3 iulie 2011

Rezultate VelaSmooth

Vineri am terminat ultima sedinta din abonamentul de 5 sedinte (detalii) de Velasmooth la Slimart. Acestea au fost facute intensiv - 2 sedinte in prima saptamana si 3 in cea de-a doua - numarul recomandat fiind de 3 sedinte pe saptamana.

Iar la sfarsitul abonamentului a urmat sedinta de evaluare a rezultatelor.

Trebuie sa va spun ca mi-a placut foarte mult cum s-a desfasurat sedinta initiala de evaluare corporala, deoarece masurile mi-au fost luate corect. Doamna doctor a masurat nu numai circumferinta, ci si distanta de la punctul de masurare pana la podea pentru ca rezultatele finale sa fie masurate in exact acelasi loc.

Urmarind datele de masurare notate la sedinta initiala de evaluare corporala, au fost stabilite masurile actuale. Initial, abdomenul a fost masurat in 3 puncte - superior, mediu si inferior.

Astfel s-a remarcat o scadere de 1 cm din circumferinta abdomenului superior si cate 2 cm din circumferinta abdomenului mediu si inferior. Ceea ce mie mi s-au parut niste rezultate foarte bune pentru cele 5 sedinte efectuate, mai ales ca se recomanda sa se faca 10 sedinte pentru primul abonament.

Asa ca eu sunt foarte incantata de VelaSmooth si daca il veti incerca sunt convinsa ca nu veti fi dezamagite.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Huge giveaway.

4 comentarii:

  1. ai tinut si regim ? sau doar cu sedintele astea ? e binisor...2 cm...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Coco: Nu am tinut o dieta propriu-zisa, dar am incercat sa respect principiile unei alimentatii corecte. Si sunt de acord cu tine, mi se par bune rezultatele pentru 5 sedinte.

    RăspundețiȘtergere
  3. dar la ce pret eu un abonament de 5 sedinte

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici gasesti toate preturile in functie de zone si numarul de sedinte - http://www.slimart.ro/floreasca/preturi.html. Iti recomand sa te abonezi la newsletter si sa astepti o promotie Velasmooth. Eu asa am facut.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...