English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 28 iulie 2011

Ovia.ro surprinde chintesenta femininului

Deoarece mereu sunt in cautare de noi informatii despre beauty, fashion si lifestyle descopar in fiecare zi noi bloguri si site-uri dedicate acestor sectiuni. De curand am intrat pe un site plin de informatii utile, tips-uri si recomandari care mi-a atras atentia destul de mult incat sa va spun si voua. Acest site se numeste Ovia.ro.

Printre sectiunile sale descoperim informatii despre stil si fashion, frumusete si sanatate, relatii, lifestyle, spirit si timp liber. Si daca v-a captivat universul Ovia va puteti face si un cont pentru a intra in comunitatea Ovia. Aici va puteti face noi prieteni, puteti comenta pe forum sau primi mesaje de la alte persoane din comunitatea Ovia.
Un articol care mi-a atras atentia este cel care prezinta 3 modele simple de coafuri cu impletituri. Mie imi place foarte mult acest stil pentru vara, mai ales ca este perfect pentru zilele calduroase si este foarte usor de facut si de purtat. Ce s-ar putea potrivi mai bine la o plimbare seara pe malul marii decat un par impletit usor neglijent (dar intotdeauna studiat)?
Si daca va intrebati unde sa va petreceti concediul in aceasta vara puteti consulta articolul “Cele mai frumoase castele ale Romaniei”. Toate merita sa se afle pe lista voastra, iar eu va pot spune ca am fost foarte incantata de Castelul Corvinilor pe care l-am vazut chiar ieri. Si pentru ca imi doream de mult sa il vad, am fost bucuroasa sa constat ca s-a ridicat la nivelul asteptarilor – este superb!
Iar daca sunteti pasionate de machiaj puteti citi articolul “Machiajul in 4 situatii diferite” pentru tips-uri despre cum sa te machiezi la o intalnire romantica, la birou, in club sau in timpul liber. Si citindu-l sunt convinsa ca maine seara voi incerca un look in nuante de verde. Iar acum o sa ma opresc aici pentru ca as putea continua la nesfarsit cu recomandarile de articole catchy – pentru ca asa este Ovia: interesanta, captivanta si fresh.

Asa ca va las sa o descoperiti singure. Chintesenta femininului este doar la un click departare.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Concursul Farduri.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...