English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

marți, 12 iulie 2011

NOTD: Summer cocktail (sau de 3x crackle)

M-am hotarat sa creez o manichiura vesela de vara, asa ca am decis sa aplic 3 nuante de crackle pe fond galben. Iar cele trei straturi de crackle ma duc cu gandul la un cocktail colorat savurat pe o terasa la umbra sau pe marginea piscinei.
Modelul este foarte usor de facut! Cel mai greu a fost pana am reusit sa aplic baza galbena uniform si netransparent. In poza oja este aplicata in 3 straturi, iar apoi am avut ceva timp de asteptat pentru ca s-a uscat mai greu.
Dupa aplicarea bazei galbene am inceput sa creez modelul crackle. Astfel pe o treime din unghie, la baza ei, am aplicat OPI Black Shatter.
Apoi am aplicat un strat de crackle roz de la Flormar, lasand varful unghiei neacoperit.
Varfurile unghiilor le-am acoperit cu un strat de crackle mov (tot de la Flormar).
La final, am acoperit tot modelul cu un strat de lac transparent.
Cum vi se pare?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Nu uitati de Concursul Sunshine Club Luxury Spa

11 comentarii:

  1. Ce fain arata :D mai tropical asa ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. super creativ..insa daca am unghiile mici efectul va fi acelasi?ma gandeam sa folosesc o alta pensula nu cea a ojei si sa incerc

    RăspundețiȘtergere
  3. simpatice foc!!! oja galbena e dementiala :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mad@: Ma bucur daca iti place modelul! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Let`s make a diva: Mersi! Pe unghii mai mici cred ca ar arata bine modelul crackle facut cu doar 2 culori, ca acesta - http://frommonawithgloss.blogspot.com/2011/06/notd-double-crackle-roz.html

    Daca vrei sa faci modelul cu 3 culori va trebui sa faci zonele mai mici si cred ca ar merge sa folosesti o pensula mai subtire. Sa-mi spui si mie cum ti-a iesit modelul! :) Si daca vrei poti sa incarci o poza pe wall-ul From Mona with Gloss ca sa ne si arati. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Simona: Mersi mult! Si mie imi place, dar m-am cam chinuit cu ea :p

    RăspundețiȘtergere
  7. arata nice, un pic prea mult pt gustul meu, dar oricum, implica ceva munca din cate vad ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. @stilistele: Mersi! Si dupa cum stii deja mie imi plac modelele mai colorate si cu multe detalii. :) Dar nu a fost foarte complicat de facut. Mi-a luat mai multa vreme aplicarea ojei galbene.

    RăspundețiȘtergere
  9. ce tare ...abia astept sa gasesc si eu si sa ma joc cu ele :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...