English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 18 octombrie 2010

Targul de carte Gaudeamus 2010

Trebuie sa recunosc, abia astept sa inceapa targul de carte! De cativa ani incoace nu am lipsit la nicio editie si de fiecare data am reusit sa cumpar atat de multe carti, incat abia am ajuns acasa :)).
Anul acesta targul sa va desfasura intre 18 noiembrie (joi) si 22 noiembrie (luni) tot in pavilionul central de la Romexpo.

Programul de vizitare va fi urmatorul:
  • joi, 18 noiembrie: 16.00 – 21.00;
  • vineri, 19 noiembrie – duminică, 21 noiembrie: 10.00 – 20.00;
  • luni, 22 noiembrie: 10.00 – 16.00;


Eu am deja cateva liste cu carti de care am neaparata nevoie (nu stiu daca se observa, dar imi lipseste ultimul volum din Raftul de Cultura Generala si cateva ghiduri de calatorie de la National Geographic si un volum din colectia cu Muzee si ... iar incep... :p).

Asa ca va las sa va pregatiti si voi listele si ne vedem acolo!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Tips: Psst, verificati inainte sa plecati daca reducerile de pe site-urile editurilor nu sunt mai avantajoase decat cele aplicate la targ. Cel putin la Polirom asa este. La comenzile de pe site reducerile sunt de 30%, iar la targ am vazut doar 10-20% discount.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...