English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 13 octombrie 2010

Cosmopolitan si Baneasa - promotii la pantofi


Nu stiu daca aveti deja numarul de Octombrie din revista Cosmo, dar daca nu il aveti va pot spune cate ceva despre Luna Pantofilor (desi daca il cumparati aveti sansa sa castigati o pereche de pantofi Louboutin).

Baneasa Shopping City organizeaza impreuna cu Cosmo promotii in magazinele de pantofi. Programul este dupa cum urmeaza:
  • 8 Octombrie - Benvenuti
  • 15 Octombrie - Bata
  • 16 Octombrie - Ecco
  • 22 Octombrie - Otter
  • 28 Octombrie - Manas
Eu am fost pe 8 Octombrie la Benvenuti unde au fost reduceri de 20% intre orele 18 si 22 la toti pantofii. Erau pregatite pahare de sampanie si saratele si prajituri. Atmosfera era draguta si imbia la cumparaturi, dar eu am fost dezamagita sa constat ca nu am gasit numarul meu la pantofii pe care vroiam sa ii cumpar ( desi am ajuns la 18 si ceva :( ).

Presupun ca la fel se vor desfasura si celelalte promotii si daca nu mai aveti rabdare pana pe 22 sau 28 Octombrie puteti folosi cupoanele de reduceri de care v-am spus in postul anterior.

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

Un comentariu:

  1. Pff , data viitoare sa ma mentionezi si pe mine :P
    Si da confirm ca am fost impreuna , cu putin spor dar macar saratelele erau bune :))

    Sa mai postezi my luv :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...