English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

miercuri, 18 aprilie 2012

NOTD: Ascalon de la A-England

Deoarece este o vreme atat de urata afara, astazi vreau sa va arat o oja care mie imi place foarte mult si care ma binedispune! Este vorba de nuanta Ascalon de la A-England.

De ojele A-England auzisem de mai multa vreme si chiar le-am cautat (fara succes) in Londra in luna Februarie. Asa ca m-am bucurat sa descopar ca acum aceste oje sunt disponibile si pe Beauty in the Bottle.
Ascalon este o oja holografica ce are particule foarte fine de sclipici multicolor. De asemenea, in lumina puternica se pot observa si niste usoare efecte de culoare, oja capatand nuante de mov sau de verde.
Oja am aplicat-o peste un base coat, iar ca strat final am utilizat OPI RapiDry TopCoat.
Am fost incantata sa descopar ca oja s-a uscat foarte repede, topcoat-ul actionand in profunzime.
In continuare va las cu mai multe poze:
Oja A-England si topcoat-ul de la OPI sunt disponibile pe Beauty in the bottle.
Cum vi se pare nuanta Ascalon?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



5 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...