English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

luni, 16 aprilie 2012

KOTD: My Easter Nails

Pentru acest Paste am optat pentru un model de nail art colorat, in stilul "ou incondeiat", la care am adaugat un iepuras de Paste foarte dragut!

Am inceput prin aplicarea unui base coat (Nails INC) si a doua straturi de oja roz pastel de la Flormar (Supermatte M116).
Modelul l-am creat cu ajutorul produselor Konad, folosind discurile M30 (pentru iepuras) si M70 (pentru modelul pe toata unghia) si oja speciala de transfer Blue Pearl.
La final am aplicat un strat de top coat pentru protejarea modelului si stralucire.
Sper sa va placa!

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss



8 comentarii:

  1. Cat de frumos, cat ai muncit la "incondeiere"? :) AI pe undeva si tutorial cu realizarea unor modele de unghii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Nu am muncit foarte mult pentru ca stampilele se pun foarte usor! Din pacate nu am niciun tutorial, dar gasesti o multime pe pagina de Facebook Konad - http://www.facebook.com/KonadNailArtRomania.

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...