English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 7 aprilie 2011

Mango&Tabu Shopping Night

Ieri seara incepand cu ora 18:00 a avut loc Mango&Tabu Shopping Night in magazinul Mango din Baneasa Shopping City. Participantele la eveniment au beneficiat de o reducere de 30% la orice achizitie din colectia de primavara-vara prin intermediul revistei Tabu.
Primele 100 de cliente au primit pe langa reducere si o geanta cadou de la Mango impreuna cu alte surprize de la Rimmel London, Campari si Tabu.
De asemenea, Rimmel London a oferit doamnelor sedinte de makeup si manichiura in conformitate cu noile tendinte din acest sezon. Au fost utilizate nuante colorate, perfecte pentru aceasta primavara.
De coafura doamnelor s-au ocupat cei de la salonul Studio Fashion Hair, care au oferit si reduceri la serviciile salonului, dar si la produsele Keune.

Campari a oferit cocktailuri participantelor la eveniment, iar Nescafe a servit bauturi pe baza de cafea. Eu am savurat un Latte Macchiato, pe care imi place sa il pregatesc si acasa cu ajutorul aparatului Nescafe Dolce Gusto.
Colectia Mango cuprinde tendinte navy si haine in culori puternice - in nuante de rosu, galben, portocaliu, verde, albastru. De asemenea, se regasesc si nuantele nude atat pentru haine, cat si pentru accesorii.
Din noua colectie eu mi-am cumparat o geanta nude, care mi-a placut foarte mult desi eu nu port astfel de nuante. Geanta poate fi purtata pe umar cu lantul atasat sau ca plic (fara lant). Geanta costa 165 lei initial, iar dupa aplicarea reducerii a fost doar 115,5 lei.
Pentru ca am fost printre primele 100 de cliente am primit si geanta cadou de la Mango. In afara de acest model mai era inca unul disponibil cu un model leopard in nuante de mov.
In geanta am gasit multe surprize de la Tabu si de la partenerii evenimentului.
Printre acestea au fost:
  • un mascara Lash Accelerator de la Rimmel London;
  • o oja Lycra Pro de la Rimmel London intr-o nuanta superba de corai;
  • o mostra de sampon si una de balsam de la Keune;
  • o sticluta de Campari;
  • numarul de Martie al revistei Tabu;
  • pliante de la partenerii evenimentului.
In geanta mov se mai gaseau un mini-spray cu apa termala Evian si un tub mic de fixativ Keune in loc de mostrele de sampon si balsam.

Despre acest eveniment pot sa spun ca a fost foarte reusit si mi-a placut foarte mult! Felicitari organizatorilor!

Voua cum vi s-a parut evenimentul?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

P.S.: Toate pozele de la eveniment vor fi disponibile pe pagina de Facebook From Mona with Gloss.

5 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...