English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 14 aprilie 2011

Colectia MAC Wonder Woman - detalii si preturi

Colectia Wonder Woman de la MAC este disponibila de ceva vreme in magazinul din Baneasa Shopping City. Daca nu ati reusit sa o vedeti pana acum va voi prezenta in continuare produsele-vedeta.

Femeia Fantastica ne aduce pentru aceasta primavara culori puternice si produse senzationale in ambalaje atragatoare! Astfel ne reaminteste ca in fiecare femeie se afla o Afrodita puternica, plina de curaj, incredere si carisma. Kaboom! Misiune indeplinita!
Paletele Eye Quad sunt disponibile in 3 variante: Defiance, Lady Justice (poza de mai sus) si Valiant.

Defiance contine tonuri de roz si mov in nuante satinate. Nuantele disponibile sunt Defiance - roz deschis perlat, Paradise Island - roz satinat, Star Studded - o nuanta medie de violet satinat si Real drama - burgundy.

Lady Justice cuprinde nuante de albastru cu texturi sidefate. Lady Justice este un argintiu deschis, Insurmountable este o nuanta de gri-albastrui perlat, Bold Babe este albastru-inchis metalizat, iar Deep Truth este bleumarine.

Paleta Valiant contine nuante de verde, iar culorile sale sunt Valiant - lime deschis sidefat, Spinning Transformation - verde-oliv sidefat, Diana Undercover - verde inchis satinat si Manila Paper - auriu deschis perlat.

Paletele sunt disponibile la pretul de 190 de lei.
Rujurile acestei colectii sunt disponibile in 4 nuante si anume Marquise d` - o nuanta de nude-piersica lucios, Russian Red - rosu intens mat, Spitfire - mov satinat (cel din poza) si Heroine - maro sidefat.

Rujurile au pretul de 85 de lei.
Penultimate eye liner este un tus tip carioca disponibil pe negru la pretul de 95 de lei.
Pigmentul MAC (care este produsul meu preferat si despre care am scris aici) este disponibil in doua nuante si anume Bright Fuchsia (cel din poza) si Marine Ultra care este bleumarine. De asemenea, mai sunt disponibile si Reflects Glitter in nuantele Pearl sau Bronze.

Pigmentul este disponibil la pretul de 120 de lei.

In colectie mai gasiti gloss-uri (in 4 nuante), mascara Opulash (in nuante de negru, mov, verde si albastru), lac de unghii, blush sau pudra minerala. Accesoriile Wonder Woman disponibile constau in portfarduri, seturi de pensule si oglinda "invincibila". Shazam!

Cum vi se pare aceasta colectie? Eu sunt foarte incantata de ea! Iar produsul meu preferat este rujul in nuanta Spitfire. Care este produsul vostru favorit?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss

2 comentarii:

  1. Pe mine m-a tentat o singura chestie, gloss-ul Emancipation, imi place mult nuanta si pana la urma mi l-am si luat. Altceva nu prea, sunt culori cam tari pentru gustul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ioanna: Sa-l folosesti cu placere! Mie imi place aceasta colectie tocmai pentru ca este colorata!:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...