English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

joi, 18 octombrie 2012

O campanie La Roche Posay in liceele din Romania

Laboratoarele La Roche-Posay lanseaza in aceasta luna campania educationala “My teen skin” care isi propune sa informeze peste 15.000 de tineri in legatura cu aparitia, cauzele si tratamentul acneei juvenile. In luna octombrie, tinerii din 66 de licee, clasele 9-12, vor participa la sesiunile interactive de training dedicate tenului sensibil. In liceele din afara programului, campania “My teen skin” ajunge la tineri printr-o sectiune dedicata adolescentilor pe pagina de Facebook La Roche-Posay.

"Conform unui studiu international al Laboratoarelor La Roche-Posay, mai mult de jumatate dintre persoanele afectate de acnee spun ca aceasta reprezinta principala sursa a complexelor lor fizice. Cum 8 din 10 adolescenti* sufera de acnee, ne-am hotarat sa venim in intampinarea tinerilor cu programul educational “My teen skin”. Obiectivul nostru principal este ca fiecare participant sa aiba la sfarsitul activitatii extracuriculare o baza solida de informatii pentru un ritual corect de ingrijire a tenului.” Miruna Biziniche, Medical Manager, La Roche-Posay Romania

Campania My teen skin se desfasoara in perioada octombrie - noiembrie in sase mari orase din toata tara: Bucuresti, Constanta, Iasi, Brasov, Timisoara si Cluj-Napoca.

Pe pagina de Facebook La Roche Posay Romania, sectiunea My teen skin, tinerii sunt asteptati sa afle informatii utile despre un ten sanatos, sa dezbata problemele arzatoare ale adolescentei si sunt invitati sa testeze produsele anti-acnee Effaclar, totul intr-o maniera deschisa si interactiva.

Acneea – o afectiune cu urmari psihologice
Pentru tineri, impactul psihologic al imperfectiunilor aparute la nivelul fetei este important, deoarece acestea apar la o varsta in care ei isi construiesc identitatea. “Povara” poate fi cu atat mai grea, cu cat acneea poate duce la excluderea din anumite grupuri sociale. Cu toate acestea, la nivel European, numai 1 adolescent din 3 apeleaza la sfatul unui specialist – medicul dermatolog – pentru a putea trata eficient aceasta afectiune

Solutia tenului acneic -gama de produse Effaclar
· Effaclar Gel - pentru igiena zilnica curata pielea in profunzime lasand un ten proaspat si curat;
· Effaclar DUO - pentru ingrijirea tenului, un produs 2 in 1 (cu actiune asupra ambelor tipuri de imperfectiuni) creat special pentru nevoile si dorintele adolescentilor. Cu ajutorul tehnologiei de ultima generatie, Effaclar DUO elimina cosurile si punctele negre, diminuand in acelasi timp secretia de sebum si oferind hidratare de durata pielii
De mai bine de 40 de ani, La Roche-Posay colaborează cu dermatologi din intreaga lume pentru a crea produse de ingrijire si machiaj dedicate pielii sensibile ce au ca baza apa termala La Roche-Posay. Marca este prezenta in 50 de state din cele 5 continente si este prescrisa de peste 25 000 de dermatologi.

*Studiu cantitativ indeplinit cu ajutorul a 118 dermatologi, iunie 2007, Franta.
Pana data viitoare,
From Mona with Gloss


Un comentariu:

  1. Campania asta imi aduce aminte de un episod din "Suburgatory" (Charity Case): http://www.youtube.com/watch?v=0cyqySQ2jNU
    Nu neg faptul ca acneea poate reprezenta o mare tragedie in viata unui adolescent (dar ea necesita un tratament complex, personalizat, nu doar o crema LRP sau mai stiu eu de care), insa o campanie laudabila cu adevarat ar fi una in care sunt distribuite prezervative si seringi sterile. Zic si eu...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...