English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

vineri, 31 august 2012

Cum mi-am organizat cosmeticele lichide pentru plecarea cu avionul

Dupa cum v-am spus si pe Facebook, tocmai m-am intors dintr-un frumos concediu in Lisabona. Si pentru ca acolo am zburat (timp de 4 ore) cu avionul si nu am avut bagaj de cala vreau sa va spun si voua cum am procedat cu cosmeticele lichide din bagajul de mana.

Deja stiti ca in avion cantitatile de lichide sunt limitate la 50 sau 100 ml si trebuie sa fie ambalate intr-o punga transparenta sigilabila de o anumita dimensiune (recunosc ca punga mea nu a avut niciodata dimensiunile standard, dar se pare ca nu a fost nicio problema; in schimb era transparenta si sigilabila).

Si cum multe cosmetice sunt ambalate in sticlute mai mari de 100 ml este cazul sa le transportam altfel. Solutia mea? Setul de ambalaje de la Sephora in valoare de 27 de lei.
Setul se numeste "Kit de weekend" si contine 5 recipiente alaturi de o spatula. Doua flacoane au 40 ml, unul are 30 ml si este prevazut cu pompita, iar celelalte doua sunt de tip borcan de crema si au 50 si respectiv 10 ml.

De asemenea, setul contine si niste folii colorate adezive pentru deosebirea produselor si o gentuta transparenta pentru transportul lor. Desigur, daca le veti lua in avion acestea vor trebui sa stea in punga mentionata mai sus, iar gentuta poate fi folosita pentru celelalte cosmetice in forma solida.

Mi-a placut ca ambalajele sunt din plastic si respectiv sunt foarte usoare si sunt refolosibile. Eu le-am utilizat pentru lotiunea tonica, uleiul pentru plaja (pompita a fost foarte utila), crema de corp si pasta de dinti.
Alte solutii?

  • kit-uri asemanatoare disponibile in alte magazine (de exemplu eu am vazut un astfel de kit intr-un magazin Douglas din Lisabona cu 4 sau 5 euro, dar din pacate nu am avut timp sa vad exact ce contine);
  • cumpararea produselor din supermarket in cel mai mic ambalaj posibil;
  • pastrarea recipientelor mici de la produsele cosmetice consumate;
  • pastrarea mostrelor si a mini-produselor pentru a le lua in calatorii (dar atentie la termenul de expirare!).
Si un alt plus al acestor ambalaje a fost acela ca am putut sa iau inapoi uleiul de plaja Piz Buin SPF 30 cumparat de acolo cu 19 euro, dupa consumarea a doua recipiente, deoarece acesta avea 150 ml si bineinteles ca nu am reusit sa il consum integral acolo.

Voi cum va organizati cosmeticele lichide?

Pana data viitoare,
From Mona with Gloss


2 comentarii:

  1. Buna! super postarea, mi-as dori sa am si eu un magazin Sephora prin apropiere, dar nu am...cand am calatorit cu avionul, am avut grija sa pun aproape toate cosmeticele lichide in bagajul de cala ;)) voi zbura din nou in curand, dar fara bagaj de cala, asa ca o sa incerc sa urmez una dintre sugestiile tale si anume, sa folosesc cateva recipiente micute si goale :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...